Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 737 reizes
Lielais att.: 5 reizes
Skats: Skats pa logu
Apakšmape: Platfizelāžas lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Boeing 777-222
71. bilde no 91 bildēm
 
Boeing 747-444
 
Nākamā
 
Boeing 777-222
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda shakii
Autora komentārs:
 
Ar šo 20.5 gadus veco lidmašīnu ceļā uz Maskavu no JFK. Pa ceļam skaists saulriets virs Grenlandes ( bildē ) un vēlāk arī saullēkts virs Helsinkiem. Atgriežoties mājās no ASV nespēju atturēties Transaero piedāvājumam, JFK-VKO-RIX tikai 186usd + iespēja vēl izlidot ar 772 un pabūt Maskavā, kas man, kam aviācija vistuvakā, bija ļoti labs variants aplūkot ex-padomju lidaparātus, kas Vnukovā vēl nedaudz, bet apgrozās.

Par aviokompāniju - cena izcila, iekļauts 2x25kg bagāžas plus rokas bagāža kā arī ēdināšana un sēdvietas izvēle. Salonā kājām vietas vairāk kā pietiekami. Ēdināšana, protams, nestāv klāt Turkish airlines piedāvājumam, bet bija tīri ok. IFE lielākajā lidmašīnas daļā nestrādāja, man paveicās un karte ar flight info strādāja :). Stjuartes runāja tikai krieviski un protams, ka lidmašīnā daudz krievu, kas viens ar otru daudz ko nevar sadalīt un ir visai neapmierināti par gaidāmo 10h lidojumu. Man vienalga, es priecīgs par iespēju vēļ izlidot ar 772. Tā īsumā.
 
 
Aviokompānija: Transaero Airlines
Lidmašīna: Boeing 777-222 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: EI-UNY (msn 26918/9)
Lidosta: Lidojumā/In Flight
Valsts: International Airspace
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2015-09-03 ***
Ievietots: 2015-10-27 15:18:49
Objektīvs: AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR
mm: 29 mm
slēdzis: 1 s
diafragma: f/5.6
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A320-211
 
 
Boeing 737-524
 
 
Lockheed F-104A Starfighter
 
 
Lockheed Martin F-35A Lightning II
 
 
Boeing 747-412
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
Šai lidmašīnai citu attēlu nav.
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  Orix
2015-10-27 19:27:11

Hmm... ja nejaucu debess puses, tad lidojot no JFK uz VKO, Tev pa logu tiesam ir Grnlande, bet saulrietam tur nevajadzētu būt:)
 
 
  mārtiņš
2015-10-27 19:51:31

man liekas, ka viss pareizi - gaišāks ir bildes kreisajā pusē - rietumos, tātad tur tā saule kaut kur riet
 
 
  Orix
2015-10-27 20:29:04

Nu laikam jau taisnība.
 
 
  Jorsh
Administrators
2015-10-27 23:21:12

Ekonomiski pamatota jau tā cena man galīgi neizklausās. Ja tā viņi strādāja visu savu laiku, tad lūk arī pamatojums, ka šodien jau vairs aviokompānija nelido.
 
 
  Big.Aris
2015-10-28 14:00:32*

Īsti nesaprotu- kā tālajiem transatlantiskajiem reisi plāno maršrutus. Cik nācies no Eiropas uz Štatiem un atpakaļ, tad parasti turp lidojumi met loku pāri UK, Amerikas kontinentā ielidojot pār Labradoras pussalas ziemeļu daļu, bet atpakaļ velk Atlantijai pāri pa taisno.
 
    kaspis29
2015-10-28 14:20:29

Pāri Atlantiskajam okeānam (un līdzīgi Klusajam) iet NATi (North Atlantic Tracks), viņi iet alfabētiskā secibā A-Z, katru dienu mainoties atkarībā no vēja, bet kopumā paliekot nemainīgai nobīdei. NATā ietilpst ielidošanas punkts, un 4-8 punkti/koordinātes, izlidošanas punkts. Tā kā virs okēana nav radara pārklājuma tad pie katra no šiem punktiem piloti caur CPDLC vai HF radio ziņo par savu pozīciju, ātrumu, laiku, plānoto laiku, ātrumu, augstumu nākamajam punktam, ATC veic aprēķinus, lai veiktu spacingu, ja tas ir nepieciešams. NATi abos virzienos nav atvērti 24/7, ir laiki, kad tie ir slēgti.

NATi izskatās apmēram šādi: http://i.imgur.com/8o5p4jR.png
 
 
  Big.Aris
2015-10-28 15:12:02

Par tehnisko pusi- cik-necik jau saprotu. Kā šeit redzams, Transaero arī atpakaļceļā met loku, no AF, Lufthansa un BA atšķirībā- ar kuriem pašam nācies "pāri dōķim" lidot.
 
    kaspis29
2015-10-28 19:45:00

Visi vadās pēc vējiem, bet kā saproti planēta nav plakana un loks patiesībā samazina distanci ņemot vērā planētas izliekumu, lidojumi uz UAE bieži iet pa polāro loku, kas plakanā kartē iziet ārpus robežām, cik pats saproti tevis nosauktās līnijas ir Eiropas rietumos, VKO tomēr vēl ir ko lidot.
 
 
  BTI2946
2015-10-31 14:29:32

Kā plāno? AvKompānija grib īsako maršrutu, to ietekmē gaisa trašu izvietojums, vēji, laikapstākļi u.c. faktori. NATi ieviesti, lai tiktu galā ar satiksmes organizēšanu, ir arī reisi, kas lido virs un zem NATiem, ziemeļu valstis kā reiz, vai Peterburga, Maskava uz USA, arī pat Dubaja- US. Ja ir globuss, viegli apskatīties un novērtēt attālumus starp pilsētām ar diega palīdzību.. taisnākā līnija, nav īsākā. Vai arī, GCMap tev savienos 2 punktus ar īsāko līniju.
 
 
  Big.Aris
2015-10-31 16:12:22

Cik ir nācies pāri Atlantijai lidot, parasti no Eiropas lidojums uz Maiami ir par pusotru, bet uz JFK- par vienu stundu ilgāks, nekā atpakaļceļā. Gan AF, gan BA, gan Lufthansa.
 
    kaspis29
2015-10-31 17:29:10

Vēji pūšs no rietumiem uz austrumiem Golfa straumes dēļ
 
 
  mārtiņš
2015-10-31 20:49:34*

uz pastāvīgajiem vējiem (jet streams) Golfa straumei faktiski nekāda ietekme nav. Šie vēji ceļo apkārt zemei no rietumiem uz austrumiem un to galvenokārt dzen zemes rotācija un fakts, ka saulei norietot rietumos gaiss atdziest, kļūst smagāks, krīt uz leju un dzen uz austrumiem to, kas tur jau ir priekšā.

Es apzinos, ka es par šo tēmu varētu pilnu palagu te piedrukāt un drošvien nevienam tas nebūtu interesanti, tāpēc, laikam jāaizveras, kamēr vēl var, bet jā.. principā kaspim taisnība, šo vēju dēļ (parasti kādi 50-100 mezgli) ceļojuma garums no Rietumeiropas uz ASV austrumkrastu var atšķirties pat par 25% procentiem, atkarībā no tā uz kuru pusi lido un cik stipri tie vēji ir. Ziemā tie ir stiprāki, nekā vasarā, līdz ar to - nereti b757 nevar tikt no Eiropas uz ASV vienā piegājienā, tiem var gadīties vajadzība pēc degvielas uzpildes Kanādā. Savukārt otrā virzienā 2 ziemas atpakaļ viens Aer Lingus reiss uzstādīja tādu kā neoficiālu rekordu no Bostonas līdz Šannonai atplēšot 3.5 stundu laikā
 
 
  BTI2946
2015-11-01 11:10:02

GS pāri 1000kmh iet..pats biju ticis tādā 1036kmh lidojumā, rez 20 min early
 
 
  Big.Aris
2015-11-01 15:10:57

Pašam pēdējais lidojums JFK-CDG ar B777-300 izrādījās 6h plānoto 7 1/2 vietā- bija pamatīgs tail wind. Pats lidojums- ļoti gluds, bet nolaidiens Parīzē- ļoti turbulents.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020