Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 658 reizes
Lielais att.: 14 reizes
Skats: Tuvplāns
Jaunums lapā!
 
Boeing 737-476/SF
1. bilde no 1 bildes
 
Boeing 737-476/SF
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 


Autors: valoda logan-17
 
Aviokompānija: ASL Airlines Hungary
Lidmašīna: Boeing 737-476/SF Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: HA-FAX (msn 24437/2162)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Kravas lidmašīnas
Bildēts: 2016-01-06 08:56:59
Ievietots: 2016-01-06 12:08:00
Objektīvs: SMC Pentax DA* 200mm f/2,8 (IF) SDM - nav
mm: 200 mm
slēdzis: 1/160 s
diafragma: f/3.5
iso: 640
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 737-8AS
 
 
Boeing 737-522
 
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
 
 
Boeing 737-8AS
 
 
Airbus A320-214
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
Šai lidmašīnai citu attēlu nav.
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  Jorsh
Administrators
2016-08-05 11:01:30

Viss, šim finišs... :((((

http://avherald.com/h?article=49c27d0c&opt=0&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
 
    Jancis
2016-08-05 17:55:16

...:( Bet bija jau arī gadi lidmašīnai...
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-08-06 07:40:17

Tas, ka lidmašīnai gadi, tas neko nenozīmē. Lidmašīnai nebūtu jābeidz savu garo karjeru ar šādu izrādi. Bet šis "A ground observer reported the aircraft touched down somewhere between taxiways D and G, about 1900 to 2400 meters down the runway and about 50 to 550 meters before the runway end." vispār liek jautāt - wtf? Divi pieredzējuši profesionāļi pie stūres, bet mēģina uztaisīt kaut kādu superneiespējamu triku, ko pat uz FSX nebūtu iespējams izdarīt. Arī pēc METARa es neredzu nekādu problēmu - redzamība ok, vējš arī ok (iekš 737 limitiem), lai gan bija sānvējš (11 kts) ar brāzmām (23 kts).
 
 
  Rikis
2016-08-06 11:34:16

Nu tikai vējiņš nebija, bija stiprs lietus un negaiss.
LIME 050220Z 34011KT 9999 SHRA TS FEW015 SCT030CB BKN050 18/17 Q1011=

It kā vēl saka ka mēģināja taisīt go aroundu bet it kā bijuši par lēnu. Bet tāpat WTF? Kā var nolidot visu skrejceļu un ātrāk neiedomāties par go aroundu.
 
 
  mārtiņš
2016-08-06 13:34:36

metars rāda vidējo vēju, bet negaisu laikā var būt īslaicīgas bet spēcīgas brāzmas kas metarā neparādīsies (tās var būt ļoti lokālas, kas neķer meteo staciju). Arī windshear metars uzrādīs tikai tad, ja kāds cits pilots par to būs ziņojis (var detektēt ar radaru, bet, cik saprotu, reti kur tādi ir).. tad, kas var gadīties - pozitīvs windshear pie nosēšanās var iedot kādus +20 mezglus, varbūt lidmašīna bija vieglāka nekā gaidīts un Vref bija izrēķināts nepareizi.. Vēl jau jāatcerās, ka bieži vien acu liecinieki var kļūdīties un saskatīt kaut ko nepareizi. Ja tas aparāts tiešām piezemējās kaut kur starp 500-50 metriem līdz skrejceļa beigām, man gribētos domāt, ka tur vajadzētu būt krietni vairāk enerģijai un aparātam vajadzētu būt sarautam gabalos. Tas, ka fizelāža ir vesela, manuprāt liecina, ka izejas ātrums nav bijis pārāk liels

visādi cilvēciskie faktori, protams, nāk klāt - komerciālie spiedieni utt.. saliec šādus vairākus faktorus kopā un šmuce garantēta. Viena triviāla iemesla dēļ jau mūsdienās lidmašīnas vairāk neavarē
 
 
  mārtiņš
2016-08-06 14:13:54

vēl par redzamībām - kad metarā norāda 9999 un SH, tas nozīmē, ka 10+km redzamība ir ārpus lietus zonas. Iekšā lietū tā var būt kaut vai 0, redzamība ir nevienmērīga un neizmērāma
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020