Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 756 reizes
Lielais att.: 18 reizes
Skats: Tuvplāns
Apakšmape: Parasts helikopters
 
Airbus Helicopters AS-350B-3 Ecureuil
14. bilde no 16 bildēm
 
Airbus Helicopters AS-350B-3 Ecureuil
 
Nākamā
 
Airbus Helicopters AS-350B-3 Ecureuil
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Asis
Autora komentārs:
 
Sveiciens!
 
 
Aviokompānija: Helitrans
Lidmašīna: Airbus Helicopters AS-350B-3 Ecureuil Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: LN-OFD (msn 7796)
Lidosta: Off airport
Valsts: Norway
Mape: Helikopteri
Bildēts: 2016-04-25 13:47:52
Ievietots: 2016-05-08 21:27:23
Objektīvs: EFS 18-135 1:3,5-5,6 IS STM
mm: 85 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/10.0
iso: 100
Šis attēls ir vai arī ir bijis nedēļas attēla statusā... :)
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A320-214
 
 
De Havilland Canada DHC-8-103 Dash 8
 
 
Airbus A380-841
 
 
Airbus A220-300
 
 
Boeing 737-8F2
 
 
 
Komentārs:
 
  Jorsh
Administrators
2016-05-08 23:48:17

Transportē vienu vikingu... :D Vēl tik ķivere, vairogs un zobens priekš pilnas laimes pietrūkst... :D
 
 
  Asis
2016-05-09 01:20:54

Kad lido ar pasažieriem, tad vienmēr "load master" lido līdz...
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-05-09 01:43:36

Un priekš kam? Vai ta pasažieri ir tik sarežģīta krava, ka pats pilots nevar veikt loadmāstera funkcijas?
 
 
  Asis
2016-05-09 02:59:28

Drošības noteikumi tādi...
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-05-09 03:10:29

Tie ir kaut kādi noteikumi Norvēģijā, konkrētajā kompānijā/nozarē vai arī kas globālāks? Tad interesanti, kāpēc tādi loadmāsteri nav novēroti iekš Minaco-Nice pasažieru reisiem? Un jautājums paliek aktuāls - vai pilots nevar iziet (ja maz vajag) tādus kursus, lai varētu darīt to darbu, lai nevajadzētu vadāt lieku svaru, aizņemt vienu vietu un svarīgākais - maksāt vienu papildus algu?
 
    kobalts
2016-05-09 07:15:02

Vkings vai load masters vienalga, -galvenais ka feedback ''V'' rāda!
 
 
  Asis
2016-05-09 09:29:36*

Varu ielikt temp. bildes kuras redzot kļūs nedaudz saprotamāka "bilde". 100% neesmu pārliecināts, bet šodien varu pieiet pie pilotiem un noskaidrot. Manuprāt tas ir tāpēc, ka šajā gadījumā ( kad cilvēki lido kalnos) atslēgas vārd ir "nosēšanās kalnos". Nosēžoties parasti "load master" ir tas, kas palīdz pilotam redzēt kas darās tieši zem helikoptera, jo dažbrīd nosēšanās tiek veikta ļoti nevienkāršās vietās. Dažreiz helikopters paliek "karājoties", tikai daļēji pieskaroties zemei. Pieļauju, ka Tevis minētajos reisos helikopteri abos galos sēžās daudz maz aprīkotos laukumos.
P.S. Arī iepriekšējā bildē ir redzams, ka "load master" skatās uz izkāpušajiem cilvēkiem, tādējādi ļaujot pilotam koncentrēties tikai uz lidošanu.
Šeit bildes: http://www.aviofoto.lv/temp/faili/544/IMG_4432.JPG
http://www.aviofoto.lv/temp/faili/544/IMG_4434.JPG
 
 
  shakii
2016-05-09 10:38:56

Kad Ņujorkā strādāju heli kompānijā kas nodarbojās ar pax pārvadāšanu tad nekādam loadmasteram nebija jālido līdzi. Pirms tam terminālī visu nosver, izrēķina weight&balance tādejādi piešķirot katram paxim savu vietu tas viss iet uz loadsheeta ko saņem pilots vai loadmasters, kas saliek visu(iekrauj) pa vietām - atkarībā no situācijas.
Loadmasters lidoja līdzi tikai, ja aizmigurē sēdēja 150kg amītis ar saviem 100kg bagāžas un tad lai helikopteru dabūtu līdzsvarā loadmasters lidoja līdzi sēžot blakus pilotam.
 
 
  Asis
2016-05-09 10:51:58*

Šeit arī pax tiek pārvadāts savādāk...
http://www.aviofoto.lv/temp/faili/544/IMG_4480.JPG
http://www.aviofoto.lv/temp/faili/544/IMG_4489.JPG
 
 
  shakii
2016-05-09 11:21:49*

Ar pax es biju domājis - pasažierus.

* Bet bildes foršas ! :)
 
 
  Asis
2016-05-09 13:08:04

Biju aizbraucis pie pilotiem. Tā arī ir kā domāju. Tīri iekšējie noteikumi - ja lido kalnos ar cilvēkiem, tātad tas nozīmē nosēšanos kalnos - pilnīgi nesagatavotā vietā, un otrs cilvēks ( tas var būt gan otrs pilots, gan load master) palīdz pilotam veikt nosēšanos, kā arī nepieciešamības gadījumā iekrauj/izkrauj kravu, vai izsēdina/iesēdina cilvēkus, vai pievieno/atvieno ārējo sakabi kravu celšanai. Tas tiek darīts tāpēc, lai nebūtu jāslāpē dzinējs, jo piloti sliktos/sarežģītos/ziemas apstākļos izvairās slāpēt dzinēju atrodoties kalnos. Pēc tam , ja gadās kāda kļūme un nav iespējams iedarbināt dzinēju var nākties veikt garu ceļu atpakaļ, un protams nav patīkami veikt helikoptera remontu kalnos.
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-05-09 17:40:08

Skaidrs, thx par info! :)
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019