Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 730 reizes
Lielais att.: 14 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Tupolev Tu-134A-3
6. bilde no 8 bildēm
 
Cessna 182H Skylane
 
Nākamā
 
Tupolev Tu-134A-3
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda ER2-130709(01)
 
Aviokompānija: Aeroflot
Lidmašīna: Tupolev Tu-134A-3 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: CCCP-65874 (msn 29315)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2016-08-11 17:04:11
Ievietots: 2016-08-17 19:15:53
Objektīvs: CANON EF-S 18-55 mm
mm: 29 mm
slēdzis: 1/3200 s
diafragma: f/6.3
iso: 400
 
Citi šī autora attēli:
 
Cessna 182H Skylane
 
 
Boeing 737-33A
 
 
Boeing 737-36Q
 
 
Boeing 757-236(SF)
 
 
Bombardier CRJ-900ER (CL-600-2D24)
 
 
 
Komentārs:
 
  Jorsh
Administrators
2016-08-17 23:26:41

Hmm, lidmašīna ir joprojām savā vietā un pieejama... interesanti... :) Un arī krāsojums ir nedaudz papildināts... :)
 
 
  Mike_November
2016-08-19 17:17:46

Viņu arī nav plānots nekur vilkt prom, vai citādi utilizēt.
 
    Jancis
2016-08-19 20:51:19

Kautkā atretaurēt varētu diez? :D :)
 
    Jancis
2016-08-19 20:52:12

atrestaurēt*
 
 
  mārtiņš
2016-08-20 15:29:14

ja uzmet pietiekoši daudz naudas, tad jau visu var panākt, jautājums tikai - kāda jēga? Tu134 nav nekas īpašs, tad jau labāk lai tur stāv - interesants vides objekts
 
    Jancis
2016-08-20 18:06:57

Kad viņa tur nonāca?
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-08-21 00:00:03

Es tikai nesaprotu, kā mūsu Valstī (no offence, bet fakts) kaut kas var tā vienkārši stāvēt - kā var būt, ka kāds jau nav pamēģinājusi sagriezt metāllūžņos un uzvārīties?
 
 
  APKAH
2016-10-06 22:21:39

19 ноября 1987 г. Ту-134А-3 списан по отработке назначенного ресурса и в том же месяце прибыл из Борисполя в Ригу, предположительно для статических испытаний в Рижском экспериментальном центре ГосНИИ ГА. По неведомым причинам он так и не был туда перевезён. На 28.08.1993 в Скулте: http://cdn-www.airliners.net/photos/airliners/0/6/9/1823960.jpg?v=v40
А позднее, его начали разграблять...в дальнейшем этот самолет использовался в Скулте как тренировочный самолет для отработки профессиональных навыков пожарных и группы "Омега". Насколько известно сегодня самолёт принадлежит аэропорту.
Подобные исследования этот рижский Центр проводит и сегодня (www.aviatest.lv)
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020