Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 606 reizes
Lielais att.: 10 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Platfizelāžas lidmašīnas
 
Boeing 747-430
183. bilde no 226 bildēm
 
-
 
Nākamā
 
Boeing 747-430
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Gandrīz 18 gadus vecs un joprojām strādā...
 
 
Aviokompānija: Lufthansa
Lidmašīna: Boeing 747-430 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: D-ABVX (msn 29868/1237)
Lidosta: Frankfurt am Main (Rhein-Main AB) (FRA / FRF / EDDF) (kur?)
Valsts: Germany
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2015-11-18 09:07:34
Ievietots: 2017-09-28 08:05:57
Objektīvs: Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM
mm: 35 mm
slēdzis: 1/50 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
Šis attēls ir vai arī ir bijis nedēļas attēla statusā... :)
 
Citi šī autora attēli:
 
Dornier 328-110
 
 
Airbus A320-214
 
 
Boeing 737-8JP
 
 
Boeing 737-46M
 
 
PZL-Swidnik SW-4 Puszczyk
 
 
 
Komentārs:
 
  Big.Aris
2017-09-28 17:19:47

Vienmēr paticis B747 šajā rakursā.
 
 
  mandm
2017-09-28 22:59:12

Novembri bus FRA-TXL reisi ar šo par 68€ o/w
 
 
  shakii
2017-09-29 09:06:57

mandm, kur atrast sīkāk info ?
 
 
  shakii
2017-09-29 09:07:57

Atradu:
http://onemileatatime.boardingarea.com/2017/09/27/lufthansa-747-frankfurt-berlin/

biļetes: lufthansa.com
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-09-29 09:14:09

Nice! Plānotu es būt mājās tajā laikā (bet neplānoju), noteikti bookotu, lai izbaudītu “uzrāvienu” pacelšanās laikā... 😎
 
 
  Big.Aris
2017-09-29 18:19:25

Ir speciālā B747-400D modifikācija vietējām līnijām (bez wingletiem), kādu līdz 2014. gadam ekspluatēja japāņi. Šķiet, iekš Aviofoto nevienas bildes nav.
BA lido ar B767-300ER iekšzemes reisos. Arī it kā gluži neatbilstu šī kuģa parametriem. ;)
Jorsh- atzīšos, īsti neatceros, ka B747 uzrāviens būtu atšķirīgs no citiem smagajiem. Pašam atmiņā palicis Tu-134A/B īpaši straujais kāpums.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-09-29 20:22:18*

Ahh - izlasi rakstu tad sapratīsi, par ko es...

Boeing 747-400 maksimālais pacelšanās svars ir 396,89 tonnas, no kā degviela var svērt ~173 tonnas priekš paša tālākā sasniedzamā galamērķa. Vai Tu spēj iedomāties, cik lidmašīna svērs, ja viņā iepildīs tikai piem. 20 tonnas priekš FRA-TXL lidojuma (un dažāds rezerves) un pie pacelšanās netaisīs nekādu de-rate, lai saudzētu dzinējus? Es domāju, ka pasažierus iespiedīs beņķos tā, ka maz neliksies.
 
 
  Big.Aris
2017-09-29 22:24:22

Uhū. That makes sense.
Mazliet neparasti- stundas lidojums ar B747.
Paretam AF palaiž maršrutā CDG- Edinburga B777-300ER- uz svarīgiem futbola mačiem, piemēram. Kā atceros, AF A380 šad tad ir arī lidojis CDG- LHR.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-09-30 07:39:40

Saprotu, ka iekš FSX krēslā neiespiež, bet ir baisā starpība, vai Tu ieskrienies ar pilnu B744/B77W (PMDG) vai ar tukšu (pax+degviela 1 h lidojumam). Ātrums pieaug nenormāli + vertikālais ātrums riktīgi liels (gandrīz kā raķete iet gaisā ;))... :)
 
 
  Orix
2017-10-01 09:10:14

Nedomāju, ka viņi līdz ar to, ka tukša lidmašīna, “ārdīsies”. Gan jau derate uztaisīs dzinējiem un pie tam lidosta ar blīvu trafiku rate of clmb nez vai būs 5000ft/min. Uzrāviens iespējams būs... ātrāk atrausies arī bet nez vai ies kā raķet..IMHO. Tas kurš izlidos varētu pēc tam iepotēt kā bija.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-10-01 10:15:03

Bet ja viņi lidināsies tur tikai 2 nedēļas un pozicionēs (vismaz netā uzskrēju tādai info) tos kā lidojumus entuziastiem - kāpēc gan nesagādāt prieku? :)
 
 
  AJZ
2017-10-01 11:13:33

Kur netā to info var atrast? LH lapā klikšķinot atrodu, piemēram, 2.novembrī LH172 90,94EUR.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-10-01 11:56:24

Nu kaut kur gāju garām - tagad nav laika meklēt. Bet aicinājums bija tiem, kas grib izlidot ar 747, bet negrib/nevar tālu lidot, jo pasaulē pasažieru 747 paliek ar vien mazāk. Vēl bija minējums, ka tas kapacitātes palielinājums saistīts ar drīzu Air Berlin lidojumu pārtraukšanu.
 
 
  Rikis
2017-10-04 16:39:12

Hmmmm, biju jau noskatījis lidojumu, bet tagad visiem lidojumiem rakstīts Airbus A321. Pārbaudīju vairākas dienas minētajā periodā no 13. līdz 30. nov., neviens nebija 747 lidojums... :(
 
 
  shakii
2017-10-04 17:45:15

Riki,
Es ari biju noskatiijis. Dod zinu, ja izdodas atrast, ka tomer ir kads lidojums !
 
 
  Asis
2017-10-04 22:02:21*

Iečekoju, nopirku biļetes uz TXL-FRA 21.11. Kopējais maršruts RIX-TXL-FRA-RIX. 250eur.
p.s. No 13.11 līdz 30.11. ir katru dienu vismaz viens reiss ar 747
 
 
  Big.Aris
2017-10-05 02:24:14*

Asis- noteikti padalies ar iespaidiem pēc tam! Un arī kādu bildi noteikti gaidam!
Skaistas atmiņas no B747 lidojumiem. Atceros pašu pirmo, ilgi gaidīto- AF CDG- MIA. Vēl no pusaudža gadiem padomijā atceros sajūsmu par šo lidmašīnu, un sūro atrskārsmi- mūžā laime lidot ar tādu "nespīd" (kā toreiz likās).
Pēdējais lidojums bija ar AF ATL-CDG ar lielisku vakara startu un vietu augšstāva pirmajā rindā.

https://www.youtube.com/watch?v=NElhjTWUWqo

Pats ar nepacietību gaidu savu pirmo lidojumu ar B787.
 
 
  Asis
2017-10-05 15:40:32

Ari - Nu augšstāvā man "nespīd" :)
Lai tiktu tur, vai pirmā stāva priekš tas maksāja +300 eur.
Vienu mirkli roka jau sniedzās iepirkt biznesa biļeti - bet - tomēr +300 eur :)
Zinu, ka agri vai vēlu tikšu arī pie B787 un A350, jo šo putniņu paliek tikai vairāk, savukārt leģendāro B747 paliek tikai mazāk, tāpēc arī saņēmos un izmantošu šo iespēju!
p.s. Bildes būs :)
 
 
  mandm
2017-10-05 21:19:33

Asi? RIX-TXL ar BT vai FR? Vienalga kaut ka daudz sanak. LH man sanak 150eur txl-fra-rix-fra. Citreiz droši padod ziņu, iespējams varu palīdzēt.
 
 
  Big.Aris
2017-10-06 00:48:16*

Asis- atšķirībā no citām kompānijām, Air France B747-400 augšstāvā bija ekonomiskā (plus?) klase. Ja neslinkoja un palaikam paskatījās vietu pieejamību, varēja pamanīties tur tikt pat bez piemaksas. (Parasti par šīm vietām bija papildmaksa.) Ja šīs vietas nebija izpirktas, neilgi pirms lidojuma tās bija pieejamas. Tā aš' divreiz noveicās ar augšstāvu- neliels un omulīgs 3+3 salons.
Jā- B787 tirgu apgūst lieliski. Un izskatās, ka A350 ir un būs nedz sliktāki panākumi.
Mans pirmais Virgin un B787 lidojums no Hītrovas uz Maiami 31/10. Un pēc tam arī atpakaļceļš. Piedevām vēl B767 no Edinburgas uz Hītrovu. Arī centīšos atkal ko sabildēt.
Protams, B747 ir pilnīgi īpašs dampis. Tā panākumus neviens cits pāri nesit.
 
 
  JurijsD
2017-10-07 12:06:17

Kā nu neviens nesit. Abi tramvaji (B737 un A320) sit. :)
 
 
  mārtiņš
2017-10-07 16:18:43

piedodiet, bet boeings un airbus var tikai ūdeni pienest visu varenajai cessna 172.. :) it kā joks, bet tā labi padomājot, lielākā daļa pilotu savas gaitas ir sākuši tieši ar cessna 172
 
 
  JurijsD
2017-10-08 11:14:44

True
 
 
  Asis
2017-10-08 12:56:07*

Mandm - RIX-TXL = BT, šis bija vislētākais 28EUR+sēdvieta. FRA-RIX arī ņēmu BT, jo CS300 lido :) Ar LH Tu skatījoes RIX-FRA 2X(turp - atpakaļ) un FRA-TXL 2X?
 
 
  Big.Aris
2017-10-09 01:48:51

Jurij- gan jau, ka labi saprati domu. :D
 
 
  mandm
2017-10-10 09:30:11

Asis - tagad paliek skaidrāks Tavs plāns. Skatījos TXL-FRA-RIX-FRA vienā biļetē ar multi-city opciju. Sākumā piedāvāja rezervēt arī premium-economy sēdvietu kā econ par 10€, bet tagad tās vietas nerāda vairs aktīvas. Es vēl pats svārstos.
 
 
  AJZ
2017-10-12 10:10:35

Tikko nopirku 28.11. LH183 reisā 37A vietu!
 
 
  Big.Aris
2017-10-12 17:10:21

Prieks par Jums visiem. Ceram (domāju, drīkstu izteikties ne sevis viena vārdā) sagaidīt gan bildes, gan iespaidus.
Vēl atceros labi savas izjūtas, gaidot pirmo B747 lidojumu. Man tas bija Air France.
 
 
  mārtiņš
2017-10-17 16:11:17

manā redzes lokā zināmu apstākļu sakritības dēļ (iespējams nāksies izmantot šo piektdien) ir nonācis Turkish Airlines lidojums no Atēnām uz Stambulu (TK1844), kas ir apmēram 1:20h garš un kuru pamīšus izpilda 773 vai A330.. tas arī varētu būt diezgan interesants pasākums
 
 
  mārtiņš
2017-10-20 23:03:30

eh fudge.. nepaspēju.. būs rīt jāvizinās mājās ar swissu pa 2x dārgāku cenu.. :(
 
 
  Asis
2017-10-25 08:49:10*

Vakar nejauši satiku cilvēku, kurš iepriekšējos 2 gadus strādājis Lufthansa maršrutu plānošanas nodaļā Frankfurtē. Sanāca interesanta saruna, tajā skaitā arī par 747 lidojumiem starp Berlīni un Frankfurti. Kā izrādās, patiesībā tas ir defekts, kuru pārvērš par efektu, ja tā var izteikties. Kā uzzināju ir 3 pamat iemesli kāpēc šajā maršrutā lidos747. 1. Šajā maršrutā tanī laika posmā esot ļoti liela pasažieru plūsma. 2. Savu darbību pārtrauc Air Berlin, un ne visus darbiniekus / lidaparātus, maršrutus pārņem Lufthansa, un 3. Galvenais arī Lufthansā katastrofāli trūks pilotu, esošie esot pārslogoti, un šobrīd jau notiekot iekšējā "burbuļošana", kas jebkurā brīdī varot pāraugt streikā, tāpēc palielināt pilotiem slodzi, lai palielinātu lidojumu skaitu nekādā gadījumā neesot iespējams, tieši tāpēc - esot palielināta lidaparātu ietilpība. Un tikai papildus esot pielikts klāt "priekš 747 faniem".
 
 
  AJZ
2017-12-02 21:08:44

Tātad 28.11 LH183 reisu izpildīja ar D-ABVO. Iepriekšējā dienā bijis Seulā, nākamā devās uz Vankuveru.
21.6 gadi. Piepildījums labi, ja puse.
Par uzrāvienu īpašu komentāru nav, toties uzkrītoši lēzens landings. Tāpat jūtams, ka pa skrejceļu pārvietojoties uz tik daudz ratiem ir daudz "mīkstāk"
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019