Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 433 reizes
Lielais att.: 3 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Platfizelāžas lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Boeing 767-35D/ER
8. bilde no 12 bildēm
 
Airbus A320-214
 
Nākamā
 
Boeing 767-35D/ER
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda eliasson
Autora komentārs:
 
tālšāviens caur nelielu, bet tomēr miglu
 
 
Aviokompānija: LOT - Polish Airlines / Polskie Linie Lotnicze
Lidmašīna: Boeing 767-35D/ER Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: SP-LPA (msn 24865/322)
Lidosta: Warsaw - Okecie / Frederic Chopin (WAW / EPWA) (kur?)
Valsts: Poland
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2009-01-06 13:58:48
Ievietots: 2009-01-10 00:01:02
Objektīvs: Canon EF 500mm f/4L IS USM (wesT)
mm: 500 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/8
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A320-211
 
 
Antonov An-2
 
 
Gulfstream Aerospace G-IV-X Gulfstream G450
 
 
Boeing 737-548
 
 
Learjet 60
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
 
Boeing 767-35D/ER
 
 
Boeing 767-35D/ER
 
 
Boeing 767-35D/ER
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  BTSKY
2009-01-10 00:11:08

Interesanti, ka shim dzineeji taadi pashi kaa B757.
 
 
  Cawka
2009-01-10 14:43:07

Šitie ir GE CF6-80C2, kurus nekad nenovietoja uz 757.
 
 
  BTSKY
2009-01-11 04:35:50

B757-200 ir opcija ar RR RB211-535 dzineejiem un B767-300 ar RR RB211-524 dzineejiem, kas peec buutiibas ir viens un tas pats dzineejs .... taa ka ...
 
 
  BTSKY
2009-01-11 04:38:22

Taisniiba gan ir tajaa, ka polji lieto B767 ar GE dzineejiem.
 
    Bars
2009-01-11 12:39:20

RB211-524 (Boeing 767) ir praktiski cits dzinejs ne ka RB211-535 series.
 
 
  BTSKY
2009-01-11 14:10:20

Go ahead ar faktiem!
 
    Bars
2009-01-11 15:00:42

Boeing 757 RB211-535C Static Thrust (lbf)37400 Basic Engine Weight (lb)7294 Length (in) 118.5 Fan Diameter (in/m)73.2/ 1.86 Entry Into Service 1983
Boeing 767-300 RB211-524H Static Thrust (lbf) 60600 Basic Engine Weight (lb)9670 Length (in)125 Fan Diameter (in/m)86.3 /2.19 Entry Into Service 1990
 
 
  BTSKY
2009-01-11 16:43:23

95% shie dzineeji ir vienaadi, atskjiras tikai fans un LP kompresoram ir mazaak par 1 pakaapi. Starp citu 535 ir 524 modifikaacija, taa ka vinjs nevareeja paraadiities aatraak par 524, kaut ko ar datumiem tu esi sajaucis.
 
 
  Cawka
2009-01-11 17:05:33

IP kompresoram, nevis LP. :)
Nu un ar datumiem viss ir kartiiba, jo pirmie 524 bija priekš 747 un Lockheed L-1011, un tikai 1990 gadā parādās RB211-524H priekš 767-200.
 
 
  BTSKY
2009-01-11 17:28:20

LP ir Low Presuure, kas ir IP nav nejausmas, bet ja jau tu taa raksti, tad uzraksti arii ko tas noziimee?
 
    Bars
2009-01-11 17:34:23

Nu tad var runat ka visi dzineji ir vienadi ... Piemieram CFM-56-3 un CFM56-5/7 ari vienadi :)
Un "fans un LP kompresoram ir mazaak par 1 pakaapi" - ta ir vis par ne pareizi
RB211-524 series Single-stage wide-chord fan
Seven-stage IP compressor
Six-stage HP compressor
RB211-535
Single-stage wide-chord fan
Six-stage IP compressor
Six-stage HP compressor
 
 
  Cawka
2009-01-11 17:42:01

IP - Intermediate pressure. Rekomendēju palasīt kaut-to par boosted two spool vai three spool (RB211 un Trent ir vieni to tiem) engines.
 
 
  BTSKY
2009-01-11 18:05:54

Dzineeju razjotaji pashi ir citaadaas domaas, un ja core ir vienaads vinji tos uzskata vispaariigi par vienaadiem dzineejiem, tik ilgi kameer daljas ir savstarpeeji piemeerojamas. Ja jau ljoti teoretizee tad arii vienaaadu tipu dzineeju S/N ir atkjiriigi, jo atskiraas SB statuss, LPP laiks utt.
 
    Bars
2009-01-11 18:19:32

Dzineju konstrukcijas daļas var but vienadi, bet ta ne nozīme ka dzineji ir vinadi. Piemieram oficiala saita no Rolls Royce RB211-535 un RB211-524G/H ir dažadi dzineji. Princips ir viens, bet ir butiskas pazimes. Un uz šitiem dzinejiem jabut atseveški jāmacas.
 
 
  BTSKY
2009-01-11 18:57:12

No ekspluataacijas viedoklja vinjiem ir atskiriiba, jo atskjiras vilkme, par cik vinji bija projekteeti dazjaadaam lidmashiinaam, no konstruktiivaa viedoklja 95% ir vienaadi. Atseviskji jaamaacaas lai dabuutu pareizo reitingu un maaciibu organizaacija vairaak nopelniitu :)
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020