Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 550 reizes
Lielais att.: 15 reizes
Skats: Kopskats
Jaunums lapā!
 
Tupolev Tu-104
217. bilde no 271 bildēm
 
Douglas C-47A Skytrain (DC-3)
 
Nākamā
 
Tupolev Tu-104
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Galvenais iemesls, lai dotos uz Zhuliany lidostu - muzeja apmeklējums (vēlējos tur nokļūt jau kopš 2008. gada, kad uzzināju, kā tāds vispār ir, jo wesTs tur pabija). Tāds aplauziens, ka pēc biļešu iegādēs nācās uzzināt, ka muzejs pirmdienās/otrdienās ir slēgts. Vēl tomēr cerība bija, kad SR71 teica, ka slēgts tas ir tikai oficiāli. Bet, kad tiku līdz turienei - nekā, ciet un vaļā vērt negrasījās. Principā, šī ir vienīgā kvalitatīvā bilde no "apmeklējuma"... :( Nebija plānos, bet nākamnedēļ jātaisa "divertu" caur Kijevu, kad dosimies mājas virzienā... :) Ak jā, pirmais Tu-104 lapā (nez, biju pārliecināts, ka jau ir)... :) (P.S. cn ņemts no šejienes, nevis a.net - https://russianplanes.net/reginfo/4965)
 
 
Aviokompānija: Aeroflot
Lidmašīna: Tupolev Tu-104 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: CCCP-L5415 (msn 6350101)
Lidosta: Kiev - Zhulyany (IEV / UKKK) (kur?)
Valsts: Ukraine
Mape: Vēsturiskas lidmašīnas
Bildēts: 2017-07-11 09:39:50
Ievietots: 2017-07-21 09:17:17
Objektīvs: Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM
mm: 20 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing C-40B BBJ (737-7CP)
 
 
Fokker 50
 
 
Boeing 737-5H6
 
 
Boeing 737-55S
 
 
Cessna 650 Citation VII
 
 
 
Komentārs:
 
  SR71
2017-07-21 15:10:45

Vēl pāris gadus atpakaļ tikām iekšā pirmdienā. Ne tur, kur tā galvenā ieeja, bet no ielas, kas iet gar muzeju. Tur ir vārti, un onkulis no sargu būdas labprāt nosauca pirmdienas apmeklējuma cenu :)
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-21 15:43:53

Ahh, to es nezināju... :) un cik reizes dārgāk sanāca? :)
 
 
  Big.Aris
2017-07-21 17:29:49*

Jēēē! Beidzot lapā ir Tu-104!
Lai gan ar Tu-104 ekspluatāciju nebūt negāja pārāk spoži, tomēr visas tās paaudzes aviācijā šim kuģim noteikti ir ievērojama vieta un nozīme.
Ar Il-18 bērnībā ir lidots, bet ar šo tā arī nav nācies.
 
 
  airfield
2017-07-21 18:29:30

Gaidīšu ĻP ...:)
 
 
  Big.Aris
2017-07-21 19:42:20*

Nav ne jausmas, kādi eksponāti Žuljanos apskatāmi, bet ceru, ka no turienes vēl būs redzami arī citi jaunpienācēji. Atceros, tur pie lidostas arī AN-10 bija sen jo sen atpakaļ, bet, kā izskatās, vairs jau nav. Tāpat, kā Vnukovā bija Tu-104, Šeremetjevā-1 - Il-18, un Domodedovā- Tu-114.
Ceru, lapā ar laiku parādīsies arī Tu-124 un Tu-114 no kāda aviomuzeja.
 
 
  Big.Aris
2017-07-21 20:33:07

Bik paurbu Google attēlus.
Īsti nesapratu, cik tur šobrīd ir Tu-134. Bet, kā noprotu, tur ir viens no retajiem Tu-154 pirmās modifikācijas bortiem (85020).
 
 
  airfield
2017-07-21 22:36:04*

Biju "Monino" muzejā. Bet bez fotoaparata. Tur daudz kas ir...
Tajā skaitā pat pirmais Tu-114...
Tu-104 vel Pragā ir.....
Tu-124 pie Sporta manežas stāveja, An-10 Spilves lidostā.....
 
 
  Big.Aris
2017-07-21 22:55:53

Pie manēžas bija Tu-104. Šķiet, A modifikācija. Vēl viens Tu-104 bija kolhozā "Nākotne".
AN-10 Spilvē gan neatminos. Kad tas bija?
 
 
  airfield
2017-07-22 08:51:40

Pat līdz 1994 g. Bet viņš stāvēja
tālāk, preti Voleriem. An-10A.
Pat Airlineros bildes ir.
 
 
  Big.Aris
2017-07-22 16:36:43

Airfield- par to AN-10 gan netiku zinājis. Interesanti, cik tas ilgi tur sabijis.
Kad Spilve vēl strādāja (t.i.- līdz manam vidējam tīneidžam), atceros, ka skrejceļa galā stāvēja Tu-134(A?) un Il-18(?). Viens Tu-134A tur reiz veica avārijas nosēšanos, kuru pats redzēju no sava Valdemāra ielas dzīvokļa 8. stāvā- bija plaša panorāma, un Spilves startus vai finišus (atkarībā no vēja) vēroju itin bieži. Gribētu par šo Tu-134 ko vairāk uzzināt, bet nekādu informāciju neesmu atradis. Pad-laikos jau par to vispār klusēja.
Vēl jau bija viens Tu-154 slēgtā teritorijā- to varēja redzēt no vilciena, braucot Ogres virzienā, vai no Dārzciema ielas. Nekad neesmu zinājis, kāpēc tas tur bija.
 
 
  airfield
2017-07-22 20:35:34*

Jau rakstīju - Spilves lidlaukā bija muzeja cienīgs lidmašīnu "komplekts". Il-76, Il-62M, Tu-134 (2 gab.), Jak-42, Ka-26, , An-24, An-2, Mi-2, M-15 "Belfegor", Il-14, Il-18, An-10A, kādreiz vel Li-2. Pārsvarā viss tas bija domāts Rīgas aviacijas mācību iestāžu studentiem. An-10, Il-14 un Il-18 stāvēja pretī Voleriem. Bet Il-14 un Il-18 jau krietni izpostiti...
M-15 arī kkur starp Voleriem un peronu. Pārējais uz perona.
Viss sagriezts 90-s.....
Pie tam, Il-76 - trešais eksemplārs, Il-62M - pirmais eksemplārs (!!!) Abi aviosalona Le Buržē dalibnieki (man liekas, pat dalībnieku numuri nebija aizkrasoti)...
Cik es zinu, nekādu starpgadījumu ar Tu-134 nebija (tas bija plānotas piezemēšanās, cik zinu - visas lidmašīnas ieradušās pašgaitā. Vienu Tu-134 es par redzeju pa cļam uz Spilvi (lidosta kā pasažieru toreiz jau nestradaja)..Daži starpgadījumi Spilvē tomēr bija:Il-76 itka aizķēra kādu ēku braucot. Il-14 noskrēja lietus laika no skrejceļa un iebrauca grāvī. 50-S gados SAS SAAB noskrēja no skrejceļa arī un 1940g. bija kāda avārija ar zviedru DC-3, kuru pēc tam atgrieza zviedriem un viņi to vel lietoja tālāk. 1961 gada augustā Il-18 nespēja pacelties un nokrita starp Daugavgrīvas šoseju un Daugavu. (Bez pasažieriem).
Cits laukums ar lidmašīnam bija Dārzciema ielā (Rīgas civilās aviacijas inženieru institūta mācību bāze). Man liekas, tur arī bija Tu-154...
 
 
  Big.Aris
2017-07-22 21:02:43*

Par to Tu-134 piezemēšanos neko konkrēti nezinu. Atceros tikai, ka diži izbrīnījos, redzot to nolaižamies Spilvē. Drīz pēc tam padzirdēju runas, ka tas esot piezemējies bez pasažieriem, un esot notikuši kaut kādi bojājumi, pēc kuriem lidmašīna tur arī palikusi.
Kurā gadā, neatceros. Varēja būt 1976.+
Mana klases biedra tēvs bija Tu-134A komandieris. Viņš toreiz kaut ko tādu teica, bet neko vairāk. Esot it kā nedaudz "satraumētas" šasijas, un ieplaisājuši dzinēju piloni.
 
 
  mārtiņš
2017-07-22 22:07:08

interesanti palasīt jūsu komentārus, gandrīz vai gribētos, ka jūs to visu iekrāmējat kaut kādā wikipēdijā
 
 
  Big.Aris
2017-07-23 18:07:19

Vēl no seniem laikiem atceros specifisko Tu-104 dzinēju skaņu. Un nosēšanos ar izpletņiem.
Kaut arī lidmašīna piedzīvoja nedz vienu vien katastrofu, rija daudz degvielas un neko diži tālu nevilka, un arī lidotāju viedoklis par to bija ne pārāk glaimojošs, tā noteikti paliek ievērojama un nozīmīga savai paaudzei.
 
 
  Big.Aris
2017-07-23 20:04:47

Vispār jau ir daudz lietu no tās un nedaudz vēlākas aviācijas paaudzes, par kurām gribētos uzzināt vairāk. Piemēram, kādēļ tik īss mūžs bija Tu-114 ar lieliskiem parametriem, aizstājot to ar Il-62, kurš arī skaitījās labs laineris. Arī ko vairāk par PSRS ideju iepirkt no ideoloģiskā naidnieka ASV dažus Lockheed L1011 (ko, protams, tā arī neizdarīja).
Kā jau iepriekš teicu, mana klases biedra tēvs bija pilots un Tu-134A komandieris. Tā kā man lidmašīnas ļoti interesēja jau tad, viņš daudz, ko prata stāstīt.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-31 07:07:42

Pa ceļam uz mājām izdevās nospottot vienā pilsētā vēl vienu Tu-104! :) No 201 uzbūvēta eksemplārā saglabāti ir tikai 12 un no tiem 12 - divus esmu piefiksējis bildēs... :) Bilde kaut kad bus lapā... :)
 
 
  SR71
2017-07-31 09:59:42

Jorsh - cena bija ļoti līdzīga oficiālajai. Žēl ka tobrīd man neuzzvanīji, būtu izstāstījis kas un kā. Bet gan jau vēl arī citreiz sanāks tanī galā būt.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-31 10:35:52

Es jau biju! :) Mājās braukšanu pakārtoju tam, lai tur būtu ne pirmdien-otrdien un obligāti darba laikā. Visus (!) priekšmetus sabildēju, bet tuvākajā laikā apstrādei nebūs laiks... :(
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019