Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 99 reizes
Lielais att.: 5 reizes
Skats: Detaļa (dzinējs u.tml.)
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Ilyushin Il-62M
14800. bilde no 14862 bildēm
 
BAE Systems Avro 146-RJ85
 
Nākamā
 
Ilyushin Il-62M
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda eliasson
Autora komentārs:
 
Bilde vairak informatīva un jautajums vinlaicīgi. Interesanta spārna forma. ???
 
 
Aviokompānija: Trust Air
Lidmašīna: Ilyushin Il-62M Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: UP-I6209 (msn 3139956)
Lidosta: Tukums (EVTA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2019-07-20 13:41:40
Ievietots: 2019-07-22 10:15:22
Objektīvs: Sony FE 28-70mm f/3.5-5.6 OSS
mm: 28 mm
slēdzis: 1/320 s
diafragma: f/13.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
 
 
Tupolev Tu-134A-3
 
 
Boeing 737-7BC BBJ
 
 
Boeing 757-29J
 
 
Boeing 747-422
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  airfield
2019-07-22 11:31:12

Es domāju, kā lasāmvielu par Il-62 aerodinamiku var atrast...
Te vispārējais apraksts http://www.il-62.ru/description, kur pieminēts arī spārns.
Te vēl http://avia.pro/blog/il-62
 
 
  mārtiņš
2019-07-22 16:21:27

nepārvaldu krievu valodu tehniskā līmenī, nemācēšu teikt, vai airfield linki jau iedeva atbildi par spārnu formu, bet mans spriedums sekojošs - samazinot spārna kordu un padarot to tievāku ir iespējams panākt, ka gaisa plūsma paliek lamināra pie lielākiem uzplūdes leņķiem salīdzinot ar pārējo spārna daļu. Šim lidmašīnas dizainam tas var būt noderīgi, lai nodrošinātu dzinējus ar gaisa plūsmu ja deguns ir augstu gaisā preventējot to no izdzišanas un vēljosvarīgāk - apgādājot pašu asti ar gaisa plūsmu, lai gadījumā ja ir iestājusies grīste, astei būtu pietiekoši daudz gaisa apkārt, lai no tās varētu izkļūt. Problēma ar augstajām T-tipa astēm ir, ka iekļūstot grīstē, tās bieži vien nonāk spārnu "aizvējā" un pilots gribēdams nevar nospiest purnu lejā, lai no tās izkļūtu. Modernus T-astes aparātus obligāti jāaprīko ar stick-pusher, kas purnu nospiedīs zemē, gadījumā, ja lidmašīna tuvosies grīstei
 
 
  mārtiņš
2019-07-22 16:31:45

no otras puses, šādam dizainam varētu būt arī savs mīnuss - ja runājam par grīsti - spārnam atsevišķas sekcijas iekļūst grīstē pie atsevišķiem lenķiem, lainera spārns nenokļūst grīstē viss vienlaicīgi. No aerodinamikas viedokļa, ir labi, ja spārna sakne ieietu grīstē pirmā, tāpēc, ka to ir vieglāk pamanīt, jo zūd lielākā daļa cēlējspēka, taču spārna gals un aileroni turpina būt efektīgi palīdzot pilotam manervēt un pasargāt lidmašīnu no nokļūšanas spirālē. Ja spārna gals ieiet grīstē pirmais, to pamanīt nav tik vienkārši, taču spirāle var izveidoties ļoti strauji un no tās iziet var vairs lietojot tikai ķīli - aileroni tajā brīdī jau ir pilnīgi neefektīvi.
 
 
  Janitors
2019-07-22 16:49:55

Vakar kā reiz skatījos par ačgārnajiem spārniem un šīm pašām padarīšanām https://youtu.be/RN6vGxyMcVU
 
 
  Big.Aris
2019-07-22 18:00:39

Par šo "suņa zobu" ir ticis arī stāstīts dokumentālajās filmās par lainera vēsturi. Pat 1980. gadā palaimējās 2x lidot. Šis zobs bija labi redzams pa logu.
 
 
  mārtiņš
2019-07-22 18:39:55

Āri pastāsti, ko stāstīja dokumentālajās filmās?
 
 
  Big.Aris
2019-07-22 19:04:20

Tas bija samērā populārā līmenī. Ne tik konkrēti un detalizēti, kā Tu izsakies augstāk. Tik vien atceros, ka šis risinājums tika pielietots, atstājot praktiski tīru spārnu bez papildus gaisa plūsmas novirzīšanas ierīcēm. Pasen, kā skatījos materiālus Youtube. Noteikti, ka tie tur joprojām atrodami.
 
 
  BTI2946
2019-07-22 19:55:32

Jāpiekrīt Mārtiņam, dizainā pilnīgi noteikti ir domāts par laminar airflow (uz īsāka spārna platuma rēķina) priekš abiem engines.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019