Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 832 reizes
Lielais att.: 20 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: VIP lidmašīna
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
13284. bilde no 24628 bildēm
 
Piper PA-34-220T Seneca V
 
Nākamā
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
RIX ground handlings gan izgāzās - kad izsecināja, ka traps ir par īsu - viesiem, kas apkārušies ar medaļām, nācās gaidīt vēl 15 minūtes, kamēr sameklē piemērotu trapu priekš A310. Pie tam šī noteikti nav pirmā reize, kad RIXā ir sastopams A310. Fail.
 
 
Aviokompānija: Canada - Air Force
Lidmašīna: Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F)) Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: 15003 (msn 425)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Militārās lidmašīnas
Bildēts: 2013-11-06 12:16:40
Ievietots: 2013-11-13 01:24:00
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 400 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/5.6
iso: 320
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 737-548
 
 
Bombardier Global 6000 (BD-700-1A10)
 
 
Airbus A319-111
 
 
Boeing 747-481F/SCD
 
 
Cessna 560XL Citation XLS+
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
 
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
 
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
 
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
 
 
Airbus CC-150 Polaris (A310-304(F))
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  Sanchous
2013-11-13 10:53:44

Varbūt miltārā A310 versijaj šassijas ir garākas. =)
 
 
  airfield
2013-11-13 11:25:00*

Off-road version...:)
 
 
  eliasson
2013-11-13 11:28:48

Labprāt jau sagaidītu kolēģu stāstu, kā tur īsti bija. Arī šis traps ir regulējams, vēl vienu robiņu augstak un aiziet! Interesanti, ko viņi piestūma vietā, darba kadros nevari apskatīties, ja ir?!
 
 
  Mike_November
2013-11-13 12:31:00

Tiešām interesanti... it kā šā veida trapi ir likti pat pie B767. Kaut gan, šī veida trapi vieni ir augstāk, citi zemāk paceļami, varbūt kāds mazpieredzējis darbinieks bija nozīmēts sagādāt trapu...
 
 
  Jorsh
Administrators
2013-11-13 13:16:18

Pēc tam piedzina L51. Bildi vajag? :)
 
 
  Mike_November
2013-11-13 14:34:35

Nu ja, L51 ir pašgājējs ar hidraulisko sistēmu, var aizsniegt jebkuras lidmašīnas durvis, iespējams, pirms tam tas bija pie kāda regulārā reisa, tapēc nācās zīlēt, vai ar roku kačājamais traps aizsniegs.
 
 
  eliasson
2013-11-13 15:38:32

Cik atceros šitam arī vajadzēja aizsniegt. Nojaušu, ka negribēja augstāk pumpēties, bet ir arī citi varianti... :)
 
 
  tjigra
2013-11-13 23:28:59

Nevar tā gadīties, ka tas pumpējamais tieši šajā brīdī noplīsa un augstāk nepumpējās? Tehnika paliek tehnika tomēr..
 
 
  Rimuzis
2013-11-14 10:07:28

Negribu nevienu aizvainot,bet Rix un Havas ground handling bieži vien ir ne savu uzdevumu augstumos...Vēl jo vairāk dispečeri ar savām fantastiskajām idejām par buksēšanu no 5 uz 9 "geitu",tad no 4 "geita" uz 27 stāvvietu un šonakt no 41 uz 4,wtf un par to ir jāmaksā aviosabiedrībai
 
 
  Sanchous
2013-11-14 12:51:18

Rimuzi, diez vai tas ir handlinga ideja spēlēt šahu ar lidmasīnam. Visticamāk ar to nodarbojās lidosta vai tower.
 
 
  Rimuzis
2013-11-14 22:26:57

Es jau saku-vēl jo vairāk dispečeri!
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020