Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 1089 reizes
Lielais att.: 48 reizes
Īpašs notikums
Skats: Kopskats
 
Antonov An-225 Mriya
14672. bilde no 23334 bildēm
 
Antonov An-225 Mriya
 
Nākamā
 
Antonov An-225 Mriya
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Orix
Autora komentārs:
 
Maģiskā dzeltenā krāsa...
 
 
Aviokompānija: Antonov Design Bureau
Lidmašīna: Antonov An-225 Mriya Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: UR-82060 (msn 19530503763)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Kravas lidmašīnas
Bildēts: 2014-06-12 14:46:15
Ievietots: 2014-06-12 21:23:10
Objektīvs: Tamron 17-50mm f/2.8 XR DiII SP AF
mm: 17/1 mm
slēdzis: 1/640 s
diafragma: f/4/1
iso: 100
Šis attēls ir vai arī ir bijis mēneša attēla statusā... :)
Šis attēls ir vai arī ir bijis nedēļas attēla statusā... :)
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 767-323/ER
 
 
Airbus A319-114
 
 
Antonov An-12TB
 
 
Boeing 747-4HQF/ER
 
 
Boeing 747-4H6M/BCF
 
 
 
Komentārs:
 
  SR71
2014-06-12 21:26:52

O šis riktīgi labs!
 
 
  Big.Aris
2014-06-12 21:38:59

Protams, ka neesmu vienīgais, kurš, slienu tecinādams, tup online un gaida šī Goliāta bildes. :)
 
 
  AJZ
2014-06-12 22:05:01

Vai man vienam liekas, ka šis izskatās proporcionālāks kā "mazais" 124?
 
 
  JurijsD
2014-06-12 22:28:27*

:)
 
 
  Big.Aris
2014-06-12 22:36:40*

Jurij- kaut vai tie paši Boeing 737 caur gadiem- izskatās līdzīgi, bet mainījušies itin radikāli.No 100ajam līdz NG- galvu reibinoša izaugsme.Un- lido 737 jau kuro desmitgadi.
 
 
  JurijsD
2014-06-12 22:39:30*

Big.Aris. Piedod, Tavu domu nesapratu. An-124 nav gluži tas pats, kas An-225. Grozi kā gribi.

Savukārt 737... mainījās. :) Grozi kā gribi, 737 ir savstarpēji līdzīgāki nekā 124 un 225.
 
 
  Big.Aris
2014-06-12 22:51:03

Tas drīzāk bija domāts no tās pašas "operas", kā B707 "paaugās" līdz 747 un no 737 tālāk veidojās 757, 767 un 777.Iepriekšējais salīdzinājumns nesanāca pārāk veiksmīgs- taisnība. :D
 
 
  Big.Aris
2014-06-12 22:56:54

AN jau vispār cieši turas pie tradīcijas- bezmaz visiem kuģiem- spārni fizelāžas augšā.
 
 
  JurijsD
2014-06-13 08:04:52*

Ā... tagad domu sapratu. Sanāk, ka An-148 ir tas pats 225, tikai maziņš. :D Ok, lai iet šis variants (jo spārni augšā). :)
 
 
  shakii
2014-06-13 10:02:37

Acis nespej atrauties no siis bildes ! :)
 
 
  Big.Aris
2014-06-13 17:29:54

Jurij- jo tālāk par tēmu, jo vairāk auzās. :D
 
 
  JurijsD
2014-06-13 18:35:49

Kādas auzas? An-148 ir sazipots An-224. :D
 
 
  eliasson
2014-06-13 22:13:36

Cik konusu jāliek pie AN 225? :)
 
 
  erv
2014-06-14 10:28:19

10?

A par izskatu runājot, man šis pēc skata nepatīk, tizls liekas, bet nu kad jau lielākais, tad jārespektē :D
 
 
  airfield
2014-06-14 10:33:25

Pēc izskata An-225 nav "Number 1" noteikti...
 
 
  Orix
2014-06-14 10:38:03*

Izskaitīju 11... 6 zem dzinējiem, 2 spārnu galos, 2 aiz 1. un 6. dzinēja, 1 aizmugurē. Bet varētu būt 12, ja ir noparkots bez atvērta purna, jo te jau notika iekraušanas darbi...
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019