Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 700 reizes
Lielais att.: 15 reizes
Skats: Kopskats
 
Antonov An-12BP
18266. bilde no 23600 bildēm
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
 
Nākamā
 
Antonov An-12BP
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Izkraušana in progress... :) Šim kadram nācās iet aptuveni kilometru pakaļ, lai noķertu to visu procesu tuvāk... :)
 
 
Aviokompānija: Cavok Air
Lidmašīna: Antonov An-12BP Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: UR-CEZ (msn 6344304 Citas lidmašīnas ar šo cn)
Lidosta: Tallinn - Lennart Meri (Ulemiste) (TLL / EETN) (kur?)
Valsts: Estonia
Mape: Kravas lidmašīnas
Bildēts: 2016-04-03 14:07:13
Ievietots: 2016-05-04 07:57:06
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 235 mm
slēdzis: 1/320 s
diafragma: f/8.0
iso: 400
 
Citi šī autora attēli:
 
Fokker 50
 
 
Boeing 757-256
 
 
Airborne Edge X
 
 
Bombardier CRJ-900 NG (CL-600-2D24)
 
 
Raytheon 390 Premier IA
 
 
 
Komentārs:
 
  Big.Aris
2016-05-05 03:57:51

Daudz nav Pasaulē lidmašīnu ar tik ilgu darba stāžu. DC-3, šķiet, kalpo visilgāko mūžu.
Vēl atceros An-12 un Il-18 turbīnu rūkoņu.
 
 
  JurijsD
2016-05-05 21:56:09

Baidos gan sameloties, bet šķiet, ka An-2 ir vienīgā lidmašīna, kurai tiek ražotas jaunas detaļas. DC īpašniekiem ir grūtāk, jāmeklē "donori".
 
 
  mārtiņš
2016-05-06 12:28:06

gribētu atgādināt par tāda Lockheed C-130 Hercules esamību, kas, kā saka vikipēdija, dzima tālajā 1954. gadā - 3 gadus pirms An-12 un IL-18, un kā zināms C130 vēloprojām tiek ražots.

Ja mēs pieminām An2, tad noteikti būtu vērts pieminēt arī Beechcraft Bonanza, kas sāka lidot ap to pašu laiku, kad AN-2 bet atšķirībā no An-2, Bonanza vēljoprojām ir ražošanā.. protams aparāti nav gluži tās pašas klases, bet vienalga interesanti, ka Bonanza ir spējusi noturēties tik ilgi
 
 
  Big.Aris
2016-05-06 14:12:16

DC-3 pat vēl nesen redzēju virs Maiami lidojam visnotaļ aktīvi.
C-130 tā arī savām acīm skatījis neesmu.
 
 
  mārtiņš
2016-05-06 14:29:21

es brīnos, ka Tu vēl neesi sadūšojies aizvilkties līdz kādam RAF lidlaukam, viņi taču ir baigi atvērtie, taisa visādas atvērto durvju dienas un ekskursijas, vajag tikai painteresēties. C130, man liekas, bāzējas tikai Brize Nortonā, tas ir pa vidu starp Bristoli un Londonu, bet varbūt ka viņi piešancē arī pie citām bāzēm? Tev laikam Lossiemouth ir vistuvāk, bet tur, man liekas, tikai taifūni un tornado bāzējas, no transportieriem tur nekā nav
 
 
  JurijsD
2016-05-06 17:11:32

Tādu kā Beechcraft Bonanza, šķiet, ka nav liels retums.
Modernizētas, gadu gaitā, daudzas lidmašīnas lido un lidos vēl ilgi.

Par C-130. Man jau šķiet, ka C-130 tagad un C-130 tad... ir divi dažādi C-130. :)

Es, Mārtiņ, vairāk vilku uz to, ka An-2 bāzes modelis nav īpaši modernizācijas piedzīvojis (līdzīgi arī ilgdzīvotāji DC). :) Un tieši bāzes modelim vēl ražo detaļas.

Ķīnieši savu An-2 ražoja vēl pirms gadiem 3-4. Tagad jau pieņemu, ka vairs nē.

P.S. Bet jā... Tevis minētie modeļi arī ir visai cienījami.
 
 
  mārtiņš
2016-05-06 18:49:19

tas gan tiesa, it īpaši ar bonanzu, es nesaprotu to FAA tipu sertificēšanas procesu, man liekas, ka oriģinālā bonanza bija 4-vietīga, vēlākās pārtapa par 6 vietīgām.. kā var legāli palielināt kravnesību/vietu skaitu zem tā paša tipa sertifikāta man nav īsti skaidrs, bet boeing jau pēc būtības to pašu dara, ja mēs skatāmies uz b737... man liekas, ka Airbus/EASA kādus gadus atpakaļ par to čīkstēja, ka īsti pareizi tas nav
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-05-07 00:40:18

Hmm, bet vai ta 737 neatšķiras pēc tipa sertifikāta 737-100/200 no 737-300/400/500, 737-600/700/800 un visi tie jaunie Makši? Ko tad viņi tur tik ilgi tagad ar tiem Max variantiem sertificē?
 
 
  Jorsh
Administrators
2016-05-07 00:46:49*

Rekur pats tomēr atradu info... viņiem "tehniski" tipa sertifikāts paliek tas pats, bet pēc veiksmīgiem testiem (sertifikācijas) tas tiek papildināts ar jaunajām konkrētā tipa versijām...

Upon successful completion of the certification program, the original type certificate is amended to include the new variant (normally denoted by a new model number additional to the original type designation). Typical examples are; the Boeing 737NG (737-600, 737-700, 737-800 and 737-900) which replaced the 737 Original family (737-100 and 737-200) and the 737 Classic family (737-300, 737-400 and 737-500) and the Airbus A340-500 and the A340-600 which is based on the Airbus A340-200 and the A340-300.

Līdz ar to, imho, nav gluži korekti teikt, ka viņi visas jaunās (jaunākas paaudzes) lidmašīnas bāž zem tā paša sertifikāta...
 
 
  Big.Aris
2016-05-07 01:09:36

Mārtiņ- ar manu darba grafiku nekāda dižā apkārt braukāšanas brīvība nesanāk. Un Londona no manis ir pamatīgi tālu.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019