Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 742 reizes
Lielais att.: 16 reizes
Skats: Cits
Apakšmape: Reģionālās lidmašīnas
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
18621. bilde no 23600 bildēm
 
Sukhoi SSJ-100-95B Superjet 100 (RRJ-95B)
 
Nākamā
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
BT206 no VIE uz TLL @ FL250. Jocīgi redzēt Air Balticu virs Rīgas, kas nesēžas RIXā, bet iet vienkārši kruīzā garām...
 
 
Aviokompānija: Air Baltic
Lidmašīna: Bombardier DHC-8-402 Q400 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: YL-BAQ (msn 4313)
Lidosta: virs Rīgas
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2016-01-15 12:43:18
Ievietots: 2016-07-29 00:54:46
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 400 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/8.0
iso: 250
Šis attēls ir vai arī ir bijis nedēļas attēla statusā... :)
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A320-211
 
 
Convair 440-40 Metropolitan
 
 
Sukhoi SSJ-100-95B-LR Superjet 100 (RRJ-95B)
 
 
Boeing 747-446/BCF
 
 
Boeing 747-430
 
 
 
Komentārs:
 
  eliasson
2016-07-29 08:25:19

Jau vienkārši dašku ar asti ir interesanti, + aB + virs Rīgas
 
    Jancis
2016-07-29 10:39:29

Nezināju ka aiz turbopropiem arī paliek svītras
 
 
  Asis
2016-07-29 15:55:02

Ja godīgi man arī pārsteigums redzēt aiz turbopropa strīpu...
 
 
  Rikis
2016-07-29 17:24:34

Turbopropa dzinējs ir tā pati labi zināmā turbīna, tikai izplūdes gāzēs nav pietiekami daudz enerģijas lai tās varētu veidot pietiekamu Thrustu(nezinu latvisko versiju), jo visa jauda tiek izmantota propellera griešanā.
 
 
  mārtiņš
2016-07-29 17:24:42

traktors jau arī taisītu strīpu, ja prastu lidot @ FL250.. :)

iemesls kāpēc mēs parasti propu lidaparātiem neredzam kontreilus ir - lai tie veidotos vajag apmēram -40 grādu temperatūru vai zemāku. Augstumos, kuros operē turbopropi (līdz FL250) šādas temperatūras nav pārāk bieži sastopamas, vismaz ne vasarā
 
 
  mārtiņš
2016-07-29 17:37:09

thrust = vilce.. vismaz tik daudz es zinu
 
 
  JurijsD
2016-07-29 21:56:24

Te vēl varētu piebilst Mārtiņa teiktajam... Turboprops, lielos vilcienos, savā būtībā, neatšķiras darbībā īpaši no parastā reaktīvā dzinēja.

Lietpratēji, papildiniet. :)
 
 
  Asis
2016-07-29 22:14:33*

To visu Es saprotu (par dzinējiem un temperatūru starpībām). Vienkārši patiešām nav bieži (vismaz šobrīd nevaru atsaukt atmiņā kad) gadījies redzēt strīpas aiz turbopropa :)
 
 
  JurijsD
2016-07-29 22:24:00

Asis, cilvēki pajautāja, cilvēki atbildēja. :) Nav jākaunās nezināt, jākaunās - ja negrib uzzināt.
 
 
  Asis
2016-07-29 23:23:25

Protams, protams :) Viss pilnīgā čikiniekā :)
 
 
  mārtiņš
2016-07-30 00:03:56

tas, ka turbopropa dzinējs pa lielam neatšķirās no džeta īsti nav svarīgi šajā jautājumā, jo dzinēja veidam ar šo parādību nav nekāda sakara. Degviela sadeg, rodas tvaiki, CO2, suta un kaudze citu vielu - ja gribam redzēt tvaika depozīciju kontreilā - gaisam jābūt aukstam

bet jā, tieši augstuma dēļ kuros lido turbo propi, tā ir reta parādība, es, man šķiet, arī neesmu to pats redzējis
 
 
  Mike_November
2016-07-30 09:32:58

Aukstā janvāra dienā redzēju Dash virs Āgenskalna ar kontrailu, aukstums pēc radara bija nedaudz vairāk par 2500 pēdām, tikko bija izlidojis. Pirmo reizi ko tādu redzēju.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019