Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 621 reizes
Lielais att.: 6 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Reģionālās lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Antonov An-24RV
20109. bilde no 23429 bildēm
 
ATR ATR-72-500 (ATR-72-212A)
 
Nākamā
 
Antonov An-24RV
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Iepazīstamies - Motor Sich Airlines - pēdējā aviokompānija pasaulē, kas joprojām izmanto An-24 regulāriem pasažieru reisiem! :) Kādu pusgadu plānoju, ka vēlos noķert šo dīvaino aviokompāniju. Citā gan jautājumā - šie ir arī vieni no retajiem, kas izmanto An-140 (lapā tāds pat vēl nav). Bet labi, atgriežamies pie An-24. Šiem ir veseli 3 gabali. Tad nu aizvakar no rīta pamodos, un izdomāju, ka ja jau esmu te - jāizmanto iespēja! Atradu viņu lapu un uz 11. jūliju nobookoju lidojumu ar šiem maršrutā ODS-IEV-ODS. Lai gan biļetē ir rakstīts, ka lidos An-140, domāju, ka ir liela cerība uzrauties uz An-24, jo pēdējās dienas sarakstos arī figurē An-140, bet reāli lido An-24. Priecājos, līdz pirms dažām stundām uzzināju, ka Kijevas Zhuliany aviācijas muzejs pirmdienās un otrdienās ir slēgts. Damn! :) Bet labi, būs iemesls mest līkumu ar mašīnu atpakaļceļā caur Kijevu... :)

Hmm, interesanti - ko nozīmē RV (PB krievu valodā) nosaukumā? No WIki:

An-24RV (Reaktivnyy [Uskoritel'] V – boosted V) - Turbojet boosted export version, similar to the An-24V but fitted with a 1,985-lb (8830 N) thrust auxiliary turbojet engine in the starboard nacelle.
 
 
Aviokompānija: Motor Sich Airlines
Lidmašīna: Antonov An-24RV Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: UR-BXC (msn 37308902)
Lidosta: Odessa - Central (Shkolniy) (ODS / UKOO) (kur?)
Valsts: Ukraine
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2017-07-01 11:28:50
Ievietots: 2017-07-02 00:03:30
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 170 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Mil Mi-17-1V
 
 
Mil (PZL-Swidnik) Mi-2
 
 
Airbus A321-131
 
 
Boeing 737-8AS
 
 
Boeing 757-256
 
 
 
Komentārs:
 
  SR71
2017-07-02 00:11:31

Ar šo msn lidoju 2015.g. jūnijā Užgorod-Žuljani. Toreiz šajā maršrutā pēc saraksta gāja An-24, taču ik pa laikam ielika Yak-40. Un muzejs slēgts pirmdienās ir tikai oficiāli ;)
 
 
  inars
2017-07-02 10:58:33

Ir jau velviena kompanija kura lieto AN-24, An-148, Tu-134, Tu-154, Il-18, Il-62 un Tu-204. Air Koryo.
 
 
  JurijsD
2017-07-02 11:50:43

Nav nav pēdējā. Lido vēl arī pa Krieviju un Kazahstānu.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-02 12:51:40

Vai var arī kādu piemēru par Krieviju/Kazahstānu? Es, personīgi, Krieviju ļoti apšaubu, ka tur vēl izmanto, jo: "Following fatal incidents in July 2011 Russian President (now Prime Minister) Dmitry Medvedev proposed the accelerated decommissioning of AN-24s,[9] which resulted in a ban for this type from scheduled flights inside Russia." Tā pat arī no turienes: "Currently (spring 2016), only Motor Sich Airlines runs scheduled passenger services with AN-24 aircraft."
Avots: https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-24
Bt par Air Koryo piekrītu... tikai es tuvākajā laikā uz to pusi netaisos... :)))
 
 
  JurijsD
2017-07-02 13:15:05

Vai tad Tu vēl neesi sapratis Krieviju? Ja tur prezidents pasaka vienu... tad viss notiek tieši pretēji :D
 
 
  JurijsD
2017-07-02 13:20:59*

Par piemēriem... to ir diezgan daudz. Uz ātru roku, pa vienam no abām valstīm...
Krievija:
Турухан (Vismaz 15 lido),

Kazahstāna:
Южное небо (kādi 5 lido un vēl daži kā donori).

Tie ne tuvu nav vienīgie (vienkārši esmu slinks meklēt vairāk) :D

Vēl jau ir Mongolija, Ķīna... Āfriku pat neskaitu.
 
 
  JurijsD
2017-07-02 13:32:12*

Tomēr pameklēju :D Pašam interesanti palika.
Labs saits par Krievijas aviāciju kopumā.

https://russianplanes.net/planelist/Antonov/An-24
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-02 13:42:32

Bet tad varbūt atslēgas vārdi ir "scheduled flights"? Man, diemžēl, tagad nav laika meklēt informāciju, vai kāda no aviokompānijām reāli arī tirgo biļetes uz An-24. Moš tie, kas lido, vadā es nez, kravu? :) Man kaut kā ar grūtībām ticās, ka tur var notikties tādā rasp****stvo, ka liek virsū uz kaut kādiem oficiāliem noteikumiem un pat likumiem... :)
 
 
  JurijsD
2017-07-02 14:30:04

Heh... atcerējos, ka tepat 100 km no manis taču ir Pskovavia.

Iegāju viņu lapā un pirmo nejaušo reisu jau piedāvā: Pleskava - Maskava ar An-24 :)
 
 
  JurijsD
2017-07-02 15:01:01*

Likumu jau var izdot. Bet ja fiziski nav nekas saražots, ar ko aizvietot vecos bortus.

Tas pats An-140...

Tik maz saražoti, ka ar to aparātu ir daudz lielāka ekskluzivitāte palidot, ne kā ar An-24.

Tāpēc priecājies, ja tiksi pavizināties ar An-140. :D Te noteikti tādu veiksminieku ir maz. Savukārt ar An-24 pat man sanācis vienreiz lidot bērnībā. :)
 
 
  SR71
2017-07-03 10:44:36

Gribējās izlidot ar Tu-134, nav lidots. Apskatījos, kas vēl izņemot N-Korea ar šiem lido - Alrosa izpilda reisus uz Mirny. Paskatījos mājas lapā cenas un sapratu, ka šie reisi ir paredzēti raktuvju strādniekiem, kas visdrīzāk saņem subsidētās biļetes :)
 
 
  basks
2017-07-04 16:02:12

Jā, es šo kompāniju Motor Sich Airlines,
pamanīju kad sākās militāra krīze starp Krieviju un Ukrainu
 
 
  JurijsD
2017-07-04 18:45:17*

Cik Tev, Jorsh izmaksāja biļete, ja nav noslēpums? ...un cik kilometri jālido?

Vienkārši, joka pēc, iemetu Pskovavia cenas uz Maskavu. Abos virzienos apmēram 130 eiro (ar An-24, ~1200 km kopā).

P.S. Neiedomājos uzreiz pats ieiet un paskatīties cenas Motor Sich lapā. Jautājums vairs nav aktuāls. :) +/- tas pats vien ir.
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-04 22:44:59

Jo tuvāk datums, jo dārgāk. Tagad ir pa ~90 Euro round trips uz 11. datumu. Es pirku pa 80 Euro... :) Nevaru sagaidīt... :)))
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-07-11 12:27:51

SR71: šodien gan ir slēgts... 😕
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019