Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 288 reizes
Lielais att.: 2 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Airbus A320-232
20766. bilde no 24439 bildēm
 
Boeing 737-505
 
Nākamā
 
Airbus A320-232
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Reiss W66276 no Bratislavas (BTS). Kas man nav skaidrs - kāpēc šis nav Neo variants, ja jau kopš kādā cn 68xx parādījās Neo? Un arī patreiz - joprojām no konveijera turpina ripot nost Ceo varianti. Tas ir kā ar automašīnām - ir iznācis jauns modelis, bet vecie joprojām tiek ražoti un pārdoti. Kā tā? Ar auto takšu tā nenotiek, ja nu vienīgi vecajiem ir baisi labās atlaides (pircēji jau saražotajiem atrodas, bet tie vairs netiek ražoti).
 
 
Aviokompānija: Wizz Air
Lidmašīna: Airbus A320-232 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: HA-LYW (msn 7695)
Lidosta: Kiev - Zhulyany (IEV / UKKK) (kur?)
Valsts: Ukraine
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2017-07-11 11:09:16
Ievietots: 2017-09-15 08:13:57
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 115 mm
slēdzis: 1/500 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A400M Atlas
 
 
Sukhoi Su-27UB
 
 
Embraer ERJ-135ER (EMB-135ER)
 
 
Boeing 757-256
 
 
Boeing C-40B BBJ (737-7CP)
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
 
Airbus A320-232
 
 
Airbus A320-232
 
 
Airbus A320-232
 
 
Airbus A320-232
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  airfield
2017-09-15 09:54:35

Lidmašīna nav auto tomēr...:)
 
 
  mārtiņš
2017-09-15 11:57:28

tīri spekulēšanas pēc - nevarētu teikt, ka ar Neo ieviešanu lufthansai veicās spoži tieši PW1100G dzinēju kaprīžu dēļ. Tākā NEO būtībā nozīmē New Engine Option, iespējams, ka wizz vienkārši vēlējās saglabāt iepriekšējo paaudžu dzinējus. Iespējams, ka šos var veikli konvertēt par neo pie nākamā lielā čeka
 
 
  Jorsh
Administrators
2017-09-15 15:09:12

Nu diez vai tik vienkārši būs... jo "keeping over 95% airframe commonality with the current A320". 5% izklausās visai daudz.

Un jā, lidmašīna nav auto, bet līdzība ir visai pamatīga - kāpēc klientam (aviokompānijai, autoīpašniekam) pirkt vecu modeli, ja ir jau pieejams jauns? Un kāpēc ražotājam ražot veco modeli, ko jāatdod lētāk (lai vispār ņemtu), ja var pārdot jauno par normālu cenu? Uz Neo jau ir (!!!) 5000+ firm orderi - kam vēl interesē tas Ceo!? Jā, Mārtiņa spekulācija izklausās ļoti ticama (pat nebiju iedomājies par to), bet neesmu īsti dzirdējis problēmas par LH A320Neo... būs jāpalasa...
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020