Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 365 reizes
Lielais att.: 12 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Airbus A320-233
21532. bilde no 23512 bildēm
 
-
 
Nākamā
 
Airbus A320-233
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Heh, ja nav pasažieru uz borta - piloti var atļauties bišku izklaidēties... :) Ja godīgi - neko tādu RIXā vēl nebiju redzējis! :) Īsumā - lidmašīna izrullēja no taxiway Golf (pats 18 skrejceļa gals), fiksi atrāvās (viegla, pasažieru nav, degviela līdz Kišiņevai), tad vertikālo ātrumu samazināja līdz nullei vai tuvu tam un tā nolidoja vairāk kā pusi skrejceļa, kamēr audzēja ātrumu... :) Un beigās aizgāja uz augšā kā raķete... :) Noteikti SOPos nav šāda pacelšanās aprakstīta... :)))
 
 
Aviokompānija: FlyOne
Lidmašīna: Airbus A320-233 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: ER-00001 (msn 3581)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2018-04-03 15:30:12
Ievietots: 2018-04-04 06:50:24
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 285 mm
slēdzis: 1/400 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 727-227/Adv(F)
 
 
Tupolev Tu-144
 
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
 
 
-
 
 
Bombardier Global Express (BD-700-1A10)
 
 
 
Komentārs:
 
  mārtiņš
2018-04-04 12:22:34

saucās high performance take-off - https://www.youtube.com/watch?v=KO4HIBwz7gw

gan jau militārists pie stūres, QARā tā pat būs ieraksts vai nu par EGPWS eventu (Don't sink) vai arī par tā izslēgšanu, tālāk viss atkarīgs no tā, cik ļoti viņu mīl kompānijas vadība
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-04-04 16:55:28

Kam tas reālā dzīvē vajadzīgs? Lai ātrāk tiktu līdz augstumam, kuru daži ieroči nevar sasniegt?

Un par QAR - vai tad viss vienmēr tiek nolasīts un analizēts? Vai arī to lasa, kad kaut kas nav ok vai kāda minor accidenta gadījumā?
 
 
  mārtiņš
2018-04-04 17:02:42*

pa lielam jā. Vēl kaut ko līdzīgu izmanto arī bumbu mešanā. Mazo lidaparātu piloti šad tad izmanto līdzīgas tehnikas, lai tiktu ārā no sliktiem/īsiem skrejceļiem (rotē pāragri, turi zemes efektā un tad vai nu lido kā normāls cilvēks ar Vy vai arī paspied līdz dzeltenajai arkai un izklaidē sevi)

Bet tas augstums, kuru var šādi sasniegt, ir ierobežots, kaut kādu automātu lodes var izbēgt, bet neko nopietnāku - pie saviem 3-4k ft (vai mazajiem, man parasti pēc 300 pēdām jau stall warneris kauca) tā pat nāksies spiest purnu atpakaļ uz horizontu un lidot tālāk ar normālu kāpšanas ātrumu

Par QAR, atkarīgs no kompānijas un tipa. Par šo neko nezinu, bet vienai otrai kompānijai tuvāk mājām ir tips, kas automātiski visas blēņas un neblēņas aizbliezīs pa acars uz bāzi. Pārējos tipus nolasa reizi 36/48 stundās un uz tiem datiem tiešām reāli skatās vai pilots kaut kādas figņas netaisa
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019