Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 627 reizes
Lielais att.: 24 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Kravas lidmašīna
Jaunums lapā!
 
Lockheed Martin MC-130J Hercules (L-382)
21551. bilde no 23518 bildēm
 
Yakovlev Yak-42D
 
Nākamā
 
Lockheed Martin MC-130J Hercules (L-382)
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Arī šim, cik saprotu, RIXā nevajadzēja būt - neviens viņu nesagaidīja. Atlidoja, aiztaxījojās pie Concors angāra un tur tā arī palika sēdēt ar beaconu mirgojošu, bet dzinējiem izslēgtiem (drosi vien kuru katru brīdi gatavojās lidot tālāk). Nosēšanās šis parādīja klasi - sēdās uz RW36 un paspēja nobremzēt līdz taxiway C... :) 1200 metros nosēdās un nobremzēja... :) Pat Q400 ne reizi nav redzēts, ka nobremzē tajā distancē... :)
P.S. Kam tā kamera pie deguna? Tāds kā liels drons... :) Nevienu citu C-130 ar tādu vēl neesmu redzējis...
 
 
Aviokompānija: USA - Air Force
Lidmašīna: Lockheed Martin MC-130J Hercules (L-382) Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: 13-5786 (msn 382-5786)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Militārās lidmašīnas
Bildēts: 2018-04-05 18:38:21
Ievietots: 2018-04-07 09:48:39
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 210 mm
slēdzis: 1/125 s
diafragma: f/8.0
iso: 800
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A320-214
 
 
Boeing 737-8AS
 
 
Airbus A321-231
 
 
Boeing 737-31S
 
 
Eurocopter AS-355N Ecureuil 2
 
 
 
Komentārs:
 
  Jorsh
Administrators
2018-04-07 10:07:03

Nepamanīju ka pie C-130 priekšā ir M burts... MC-130...

No wiki: MC-130J Commando II (formerly Combat Shadow II) – Special operations tanker Air Force Special Operations Command.
 
 
  mārtiņš
2018-04-07 19:31:09

pēc kā taisnoji horizontu? man tākā prasītos bišķi CW
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-04-07 21:36:10

IMHO stabi kreisajā pusē ir taisni un sarkanbaltās būdas vertikālās līnijas arī ir taisnas... :)
 
 
  POGA
2018-04-08 22:52:51

Par horizontu neticu.. nav tur kkas gan īsti.. tak var redzēt,ka koki sašķiebušies.. un ,starpcitu, šis jau gana zemu pārlidoja manu sētu.. :)
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-04-09 04:51:17

Jo koki jau vispār ir drošākā lieta, pēc kā taisnot horizontu... 😂
 
 
  airfield
2018-04-09 07:21:09

Ne, pēc sarkanbaltas būdas arī nav taisni....
 
 
  POGA
2018-04-09 11:35:39

Piekrītu Airfeldam! Konkrēti uz bildi skatotiesir redzams,ka nav tur taisns horizonts!
 
 
  Orix
2018-04-10 07:06:36

Nav taisns...Nav. kāpēc vnk netaisnoji pēc skrejceļa?
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-04-12 09:31:56

Atvainojos, ka tik ilgi nedevu ziņu - bišku biju prom no datora uz 3 dienām un, līdz ar to, prom no fotošopa lineāla.

Pirms tālāk lasīt - atveram šo linku: https://www.aviofoto.lv/temp/faili/2/25822_merisana_tid2421.jpg

Poga: Tu takšu man blakus nestāvēji - un, līdz ar to, tā brīža laikapstākļus neizbaudīji. Bet labi, lai iet! Taisnosim bildi pēc Tava principa - pēc kokiem. Piemērs numur viens. Koki taisni (daudz maz visi vienādi), bet būda sašķiebusies par 2,5 (!!) grādiem. IMHO, galīgi garām.

Orix: tāpēc, ka vnk tas nav pareizi. Ja Tu atrodies (acu līmenis) vienā augstumā ar skrejceļu (t.i. Tu esi pieplacis pie zemes), tad jā, pēc skrejceļa var taisnot, jo visos virzienos tas būs taisns. BET, ja Tava pozīcija ir virs skrejceļa, tad taisns tas būs TIKAI, ja bildēsi objektu perpendikulāri skrejceļam no Tavas pozīcijas. Te skatāmies piemēru numur divi. Ļoti tuvu, bet būda vienalga sagāzusies par 0,6 grādiem. Tas tāpēc, ka acu (objektīva) augstums ir kādi 7-8 metri virs skrejceļa. Uzskatāms (bet pārspīlēts, lai saprastu manu domu) piemērs: https://www.aviofoto.lv/?c=bilde&id=22898 - pamēģini šo bildi iztaisnot pēc skrejceļa. Vai kādu no a.net bildēm no Sidnejas, kas bildēta no helikoptera.

Piemērs numur trīs: oriģināls, negrozīts. Jā, ja būdu pievelk uz 400%, piekrītu, arī man ir 0,6 grādu šķībums. Tikai uz otru pusi, ja salīdzina ar Orixa variantu. Bet, to es varētu arī norakstīt uz to, ka bildei, kad nav pa vidu kadrā kāda prominenta staba, pēc kā taisnot, tad skatos citas lietas - šajā gadījumā būda labajā pusē un žoga stabi kreisajā. Un, atvainojos, objektīva distorciju (distortion) nelaboju - mans divarpus-gadīgais dators tam ir par lēnu. Tāpēc kādreiz var novērot efektu (jau pēc kadrēšanas), kad stabi vienā pusē ir uz vienu pusi, otrā - uz otru pusi. Skatos, parasti, lai viss vidēji uz aci būtu līmenī. Tā pat atvainojos, ja ar lineālu šajos piemēros būšu kļūdījies par 0,1-0,2 grādiem - mans subjektīvais mērījums. Ja kāds vēlas - droši var pats nomērīt un nokomentēt.
Es esmu par konstruktīvu kritiku, bet šis viss atgādina matu skaldīšanu... :)
 
 
  POGA
2018-04-12 13:05:34

Kāds aizsvilies!😂
 
 
  shakii
2018-04-12 15:00:47

Aizsvīlies neviens nav, normāla diskusija :)

Būs vien būda tai purvā nogrimusi.. :D
 
 
  AJZ
2018-04-12 16:10:53

Koki šeit nederēs, vai ir kaut divi vienā leņķī? Iespējams, ka vējš. Objektīvas būtu šahveida būdas vertikālās līnijas, jo horizontālās, tāpat kā skrejceļu, izkropļo telpas perspektīva.
 
 
  Orix
2018-04-12 17:36:10

Ok... Jorsh arguments mani pārliecināja.
 
 
  JurijsD
2018-04-12 23:59:05*

Tīri subjektīvi skatoties uz bildi - lidmašīna ripo lejā. :) Koki gāžas līdzi lidmašīnai... skrejceļš gāžas līdzi.

Viss gāžas līdzi (izņemot to kaut kādu līniju, pēc kuras taisnota bilde... kaut kur) :)

Man bija līdzīga bilde kādreiz, ko izdzēsu. Bet es izdzēsu, jo negribējās strīdēties, ka tajā momentā (kad biju uz vietas) horizonts, liekas, redzams labāk.
 
 
  JurijsD
2018-04-13 00:13:33*

Tīri skatoties uz bildi... nu neliekas, ka no tā skatu punkta tie koki būtu tik šķībi dabā, par spīti foto teorijām.

Dabā to vietu redzējuši daudzi, tāpēc Jorsha teorija "neiet kopā" ar praksē redzēto daudziem.

Tas mans pieņēmums.
 
 
  JurijsD
2018-04-13 00:24:28

Par koku taisnumu... RIX kokus spoteri zina un ir redzējuši. Paprasi Elliassonam :)

P.S. Nu izskatās tā bilde šķība. :) Piedod!
 
 
  mārtiņš
2018-04-13 00:47:24

teiksim tā, man ir dikti maza vēlēšanās strīdēties, bet man kaut kā likās ,ja mēs aizrādam un mācām mūsu lapas jaunpienācējus ar taisniem horizontiem, tad derētu arī lapas līderiem ievērot to pašu. Par ko piesējiens? Nav man ne spēka ne enerģijas izvilkt thumbnailus, bet - paskatamies uz bildes augšu - koku galotnes nezkāpēc sarūk virzienā pa kreisi.. jā ok, koki mēdz būt šķībi, bet ko dara sēta attēla kreisajā pusē? laikam jau dabiski izaugusi šķība.. tā pat kā tie perona stabiņi kreisajā pusē? arī laikam jāprasa būs lidostas perona pārziņiem, kāpēc tie nosliekušies pa kreisi.. bet tas viss vēl būtu štrunts.. ko es tākā gribētu redzēt starptautiskajā lidostā, ka lidojumspējīgs taisnspārnu verķis nosēžās uz sertificēta skrejceļa un abi spārna gali ir vienā vizuālā plaknē.. bet nē, tie maitas spārni kā sazvērējušies veido 90 grādu leņķi ar tiem šķībajiem stabiem attēla kreisajā pusē un kā gadījies kā ne labais spārns (no priekšas skatoties) ir iestiepies gaisā...

vai mēs varam pietaupīt tehniskās nianses un atbildēt uz vienkāršu jautājumu? kadrs sverās pa kreisi vai nē? atstājot visus "pierādījumus" un CSI materiālu pie malas? Ir vai nav?
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-04-13 08:22:45

Vai es par kaut ko strīdos? :) Es jau savā 4. komentārā piekritu par 0,6 grādu lažu. Es nepiekrītu par teoriju, ka horizonts jātaisno pēc vēja brāzmas ietekmētiem kokiem (tas pats 4. komentārs) vai skrejceļa līmeņa. Man jau šķiet, ka strīdēties par 0,6 grādiem ir visai jocīgi. Ne jau tīšām es to darīju. Bet reāli, ko es varu piedāvāt, ja šī bilde tik ļoti kož acīs - dzēšam! Man nav laika un spēka jaunas bildes šopot, bet vecās toč es nepārtaisīšu (kam vajag, tas sapratīs).
 
 
  JurijsD
2018-04-13 09:48:22

Paņēmu bildi. Iztaisnoju pēc sētas (uzticoties tam, ka sēta netika vēja brāzmu ietekmēta :)... un gala rezultātā sanāca šādi (arī pēc būdas ir šķībi): http://www.aviofoto.lv/temp/faili/291/Untitled-1_tid2422.jpg

Bet nu tas tā... sīkumi - matu skaldīšana. :) Kā teiktu vienas multenes varonis: "Liekam jaunu bildi iekšā" :D
 
 
  mārtiņš
2018-04-13 12:10:24

nop, nav ne jādzēš ne jāpārtaisa, vienkārši gribēju publisku diskusiju par šo tēmu tīri vienlīdzības pēc. Es jau nesaku, ka Jorš Tu strīdies, pēc būtības, strīdos tikai es :)
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019