|
|
|
|
|
|
|
|
|
Attēls skatīts: |
|
272 reizes |
Lielais att.: |
|
11 reizes |
|
|
|
 Skats: Kopskats
|
|
|
|
|
|
- |
288. bilde no 313 bildēm |
|
Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
|
|
|
|
Autors: Jorsh
Autora komentārs:
|
|
Ezeres lidlauks ar 900x20 metru izmēra un 14/32 virziena dzelzsbetona skrejceļu. Pamests militārs lidlauks. Būvēts starp 1940. un 1941. gadu. Skrejceļš ir daļēji aizaudzis, aizkrauts ar baļķiem un skaidu čupām. Aviācijai pilnībā neizmantojams. To otrā PK laikā izmantoja vācu gaisa spēki. Pēc kara tur kādu laiku bija padomju gaisa spēki. Nekas daudz par lidlauka vēsturi nav zināms/atrodams. Interesanti, ka skrejceļš veidots no sešstūra formas dzelzsbetona plāksnēm. Nekur citur Latvijā tādas nav redzētas. |
|
|
|
|
|
|
|
mm: |
4.73 mm |
slēdzis: |
1/850 s |
diafragma: |
f/2.2 |
iso: |
100 |
|
|
|
|
|
|
[Ieteikt dzēšanai] |
|
Komentārs: |
|
|
|
|
|
airfield
2018-07-01 11:38:53*
Sešstūra plāksnes sastopamas Spilves lidlaukā., Ne visur, bet ir. Vietām jau zem asfalta - bet pēc plaisam asfaltā var saprast kas ir apakšā... |
|
|
|
|
|
|
|
|
airfield
2018-07-02 12:37:48*
Var būt, kā "Būvēts starp 1940. un 1941. gadu." ir atslēgas vardi jautājumā par sešstūra plākšņu izmantošanu...
Ja nav slinkums, palasi te www.pseudology.org/gazprom/VA_1.pdf - tur ir par pārklājumiem (lpp.112)... 1944. g. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jorsh
Administrators
2018-07-02 15:10:30
Paskatījos - par pašu segumu ir info. Bet mani vairāk interesē lidlauka vēsture, nevis sešstūra formas betona plākšņu izmantošanas aspekti - kad, kas tur lidoja? Kad beidza izmantot? Kāpēc? utml... :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
airfield
2018-07-02 16:12:14
Seguma tips arī ved pie vēsturiskiem atklājumiem...:)
Lasīju kā vācieši arī tos sešstūrus izmantoja... |
|
|
|
|
|
|
Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
|
|
|
|
|
|
|
|