Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 278 reizes
Lielais att.: 9 reizes
Bilde ar dronu
Skats: Kopskats
Apakšmape: Turbopropelleru lidmašīna
Jaunums lapā!
 
Antonov An-28
22065. bilde no 23295 bildēm
 
-
 
Nākamā
 
Antonov An-28
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Nezināms (man) An-28, kas atvests pa daļām un patreiz tiek likts kopā. Droši vien, drīz dosies prom pats savā gaitā... :)
 
 
Aviokompānija: (privāta)
Lidmašīna: Antonov An-28 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: UR-UZD (msn 1AJ006-08)
Lidosta: Lielvārde M Sola (EVSM) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Privātās lidmašīnas
Bildēts: 2018-07-16 13:32:29
Ievietots: 2018-07-17 00:11:17
Objektīvs: DJI Mavic Pro
mm: 4.73 mm
slēdzis: 1/1100 s
diafragma: f/2.2
iso: 100
Šis attēls ir vai arī ir bijis nedēļas attēla statusā... :)
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing E-3A Sentry (707-300)
 
 
Airbus A320-211
 
 
Boeing 737-53S
 
 
Boeing 757-256
 
 
Boeing 757-256
 
 
 
Komentārs:
 
  odze
2018-07-18 22:56:49

Hmm, salika Sola M, lai pēc tam ņemtu nost spārnus un vestu vēl kaut kur? Bet šiem jau laikam daļa no biznesa profila, ņemt g/k no austrumiem, remontēt un pārdot tālāk vai ekspluatēt āfrikā.
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-07-19 07:43:35

Kāpēc ņemt nost spārnus? Viņiem ir 500m zāles skrejceļš. Ar to tad arī vajadzētu pietikt, lai paceltos ar nenoņemtiem spārniem... :)
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-07-19 07:44:47

P.S. Paldies, Orix, par cn... tagad bišku izdevās sameklēt info... :)
 
 
  odze
2018-07-19 10:26:19

Ā, tad tas visu izskaidro. Nebija info par zāles skrejceļu. Interesanti, nez sertificets skrejceļš (ne H pads) un kā tas iet kopā ar EVR18 zonas izmantošanu?
 
 
  Orix
2018-07-19 10:46:10

Pacelsies mierīgi, jo tukšs un jālido līdz Rīgai muitoties. Tālāk jau prom.Odze...lidmašīnas nav GM profils. Šoreiz viņi no mums tikai nomā telpas.
 
 
  mārtiņš
2018-07-19 15:34:12

ja uz tā skrejceļa nenotiek komerclidojumi, viņam nav jābūt sertificētam. Kas attiecas uz EVR18, domājams, ka šis varētu tās 3000 pēdas sasniegt arī iekš EVR16 nemaz neaiztiekot EVR18
 
 
  odze
2018-07-19 19:22:32

Paldies par info.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019