Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 189 reizes
Lielais att.: 4 reizes
Skats: Skats pa logu
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Boeing 737-8FZ
22526. bilde no 23013 bildēm
 
Embraer 175STD (ERJ-170-200STD)
 
Nākamā
 
Boeing 737-8FZ
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Pre-orderētie pelmeņi aizlidoja citā virzienā - nācās ēst biznesa klases brokastis... 🙁 PS778 no Tel Aviv (TLV) uz Kiev (KBP)
 
 
Aviokompānija: Ukraine International Airlines
Lidmašīna: Boeing 737-8FZ Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: UR-PSM (msn 29674/3140 Citas lidmašīnas ar šo cn)
Lidosta: Lidojumā/In Flight
Valsts: International Airspace
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2018-02-27 06:20:12
Ievietots: 2018-12-04 05:27:31
Objektīvs: Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM
mm: 50 mm
slēdzis: 1/80 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Dassault Falcon 7X
 
 
Boeing 737-8AS
 
 
Boeing 737-7GV BBJ
 
 
Boeing 737-8AS
 
 
Boeing 747-48E
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  Asis
2018-12-16 17:29:17

Tas bija Tavā lidojumā, kad Baltiks atcēla reisu? Kā tur beidzās stāsts par nokļūšanu līdz RIX un kompensācijām?
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-12-17 00:47:29

Nē, šis bija lidojums februārī. Mājās tikām ar UIA uz KBP un tālāk ar BT uz RIX un tad uz VNO. Kompensācijas jautājumu vēl neesmu kustinājis, jo gaidu no viņiem rakstisku izziņu, ka reisu atcēla. To prasa Swedbank apdrošināšana. Tur spīd 150 EUR. Pēc tam, kad izziņa būs rokā, sākšu kustināt pašu BT par 2x400 EUR kompensāciju. Labi, es saprotu, ka airBaltic neraujas katram izmaksāt kompensāciju par kavēšanu, bet tas, ka naudu automātiski nevar atgriezt par viņu maksas pakalpojumiem (sēdvietu rezervēcija un 4 ēdieniem) , kas bija iegādāti pirms reisa - tas gan ir pretīgi. Tāda sajūta, ka viņiem nebija redzams, kā edienu viņi meta laukā pēc 2 vai 3 dienām uz zemes. Arī šis sviests jāpieprasa atseviški. Plus negatīvas emocījas ir par īsziņu no viņiem, kad reisu atcēla - sazināties ar viņiem pa telefonu (3 EUR/minūtē zvans no TLV ar Biti) un, protams, visi operatori ir aizņemti un nauda tik ripo, kamēr gaidi uz līnijas. Pēc tam citi uzzināja, ka vajag vienkārši gaidīt un viņi uz sms/epastu atsūtīs alternatīvu mājās tikšanas variantu. Kāpēc šī informācija nevarēja būt īsziņā? Divnieks par attieksmi. Pirmo reizi ar ko tādu saskāros un varu pateikt, ka tā diena bija maksimāli izčakarēta.
 
 
  Manfreds
Administrators
2018-12-17 09:08:25

Tev nekāda izziņa no BT nav jāgaida, lai pieprasītu kompensāciju. Aviokompānija ļoti labi zina, ko un kad ir kavejusi.

Kas ir tas, ko tu prasi no apdrošinātāja? Tev bija papildus izdevumi?
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-12-17 10:14:06

Hmm, ok, nezunāju - baidījos, ka bez papīra uz rokas šie sāks dancot, ka nekāda kavējuma beigās nebija utml. Reāli man viss šis ir jauns.

Papildus izdevumi īsti nebija, bet izziņu prasa Swedbank saistībā ar ceļojumu apdrošināšanu, ka izlidošana kavējās par vairāk kā 4 stundām: https://www.swedbank.lv/private/d2d/cards/credit_card/credit_card
Pēc divām dienām atgriezīšos RIXā un tad kārtīgi šim visam pievērsīšos.
 
 
  Jorsh
Administrators
2018-12-17 10:22:07

Oi, līks links pārkopējās. Jāskatās ir pie zelta kredītkartes tā ceļojumu apdrošināšana. Žēl, ka man nav platīna kredītkarte... 😂
 
 
  AJZ
2018-12-18 08:58:26

Man pirms gada bija pieredze ar Raini. Kredītkartes apdrošinātājam iesniedzu meilu par lidojuma BGY-VLC atcelšanu, čekus par papildus izdevumiem (autobusi starp lidostām, lidojums MXP-BCN, autobuss no Barselonas uz Valensiju). Viss atrisinājās ātri. Naudu par atcelto lidojumu Rainis atskaitīja dažu dienu laikā, pēc vairākiem mēnešiem arī EU kompensāciju, tā ka kopumā plusos.
 
 
  Jorsh
Administrators
2019-02-13 09:14:37

Varu beidzot rakstīt atrisinājumu...
- 23.12 uzrakstīju pirmo pieteikumu uz kompensāciju;
- 15.01 atteica, jo bija "neparedzams tehnisks defekts";
- 15.01 lūdzu paskaidrot, pēc kura punkta EU regulā viņi atteica kompeni, jo epastā ūdens tika liets;
- 31.01 saņēmu atkārtotu atteikumu, bez atbildēm uz uzdotajiem jautājumiem;
- 01.02 uzrakstīju iesniegumu PTAC;
- 13.02 airBaltic uzrakstīja, ka kompensācija tomēr pienākas un izmaksās 15 darba dienu laikā.
Beigās būs 2x400 EUR par pamatīgi izčakarētu dienu. Nekas, jūtos priecīgs, bet savu reputāciju viņi ir manās acīs sev iedragājuši. Ja zināja, ka paši nolažojuši - priekš kam šo visu čakaru vajadzēja?

Ar Swedbanku pārpratu to apdrošināšanu - biju domājis, ka ja ir tāds gadījums - vienkārši izmaksā 150 EUR. Nekā, tas bija tikai par papildus izdevumiem (ešana, nakšņošana, utml), ka manā gadījumā neradās.
 
    kaspis29
2019-02-13 11:38:49

Jo tevi čakarēt ir lētāk, ja iedomājies, ka visa lidmašīna (ar 150) vietām apzinās savas tiesības un pieprasa atlīdzību, tad tas ir virs 60k.

Labi, ka viss atrisinājās, laika ziņā izskatās diezgan tipisks apgrieziens. Citrreiz var sūdzēties arī CAA (tas ir ne tikai LV, pa visu Europu)
 
 
  Jorsh
Administrators
2019-02-13 17:38:35

Es jau to kaut kur rakstīju, bet es saprotu, ka aviokompānija negrib proaktīvi uzbāzties un maksāt kompensāciju kuram katram - bet kāpēc man, kad es (pamatoti) prasu, lai viņi izpilda savas saistības, principā tiek atklāti melots, ka man nekas nepienākas? Tas ir nepatīkami. Un jā, 60k viņiem ir pietiekama summa, bet viņi ir tajā sfērā un regulējums ir regulējums - ir jābūt gataviem arī worst case scenario, kad pieprasa visi. Esmu vīlies par pašu melošanas faktu, nevis par atcelto reisu vai izčakarēto dienu. Šaizes var gadīties jebkuram, bet ir jāmāk par tām atbildēt. Un kas ir lētāk, to vel var rēķināt ilgtermiņā - patreiz man ir nieka 28 lidojumi ar BT (daudzi no tiem 28 reisiem ir kopā ar sievu un bērniem). Vai viņi vēlas, lai tas cipars tādā izmērā arī paliek? Patreiz tā aptuveni piemetu nākamajam gadam palielu ceļojumu ar ģimeni un visur, kur ir kaut vienā segmentā rastīts "operated by Air Baltic" - tas uzreiz ir konkrēts NĒ priekš manis.
 
 
  mārtiņš
2019-02-14 11:57:23

Jorsh, godīgi sakot, man liekas, ka Tu notikušo uztver pārāk saasināti, lai neteiktu smieklīgi. Pirmkārt, pilnīgi iespējams, ka cilvēks, kas Tev to kompensāciju atteica, cilvēciski vienkārši kļūdījās. Varbūt arī nē. Mēs to nezinām. Pieņemot, ka čakarējiens tomēr bija apzināts, vai Tev nešķiet mazliet ironiski, ka pats Tu kompāniju ar saviem VNO reisiem vari čakarēt, bet, ja kompānija Tevi mazliet pavelk aiz deguna, tad Tu uzreiz uzpūties? Varbūt, ka patiesībā BT būtu pat izdevīgi, ka Tu ar viņiem vairāk nelidotu. Vieta jau tukša nepaliks un tie Tevis izķēzītie VNO segmenti aizies kādam Leitim, kas citādi varēja aizvizināties ar konkurentiem. Un visbeidzot papētot atteikto kompensāciju jautājumu mazliet dziļāk, jautājums atklāts, kur tad Tu ņemsi avikompāniju, kurai nestāv lietas plauktiņā ar nepamatoti atteiktām kompensācijām? Lai cik nepatīkami un nepareizi tas nebūtu, diemžēl tā dara visi, sākot no Norwegian/Wizz/Ryanair, beidzot ar flagmaņiem BA, Luftu utt, par ME trīsvienību nemaz nerunāsim, tie atsakās maksāt pat tad, ja CAA ir nosprieduši par labu klientam. Lai veicās, katrā ziņā, un lai negadās uzrauties uz streikiem šovasar!
 
    kaspis29
2019-02-14 12:09:29

Jāpiekrīt gan Jorsh, gan Mārtiņam (par citām kompānijām, ne par kompāniju 'čakarēšanu', viens ir pret starptautiskām normām otrs ir pret kompānijas iekšējiem noteikumiem/vadlīnijām).

Jorsh, tava pozīcija ir pilnībā saprotama un tavs secinājums ir vienīģais risinājums - izsaki savu viedokli ar savu naudas maku. Bet arī Mārtiņam ir taisnība, kaut gan man nav bijušas problēmas pieprasot kompensāciju (izņemot laika vilkšanu ar cerību, ka es pieņemtu voucherus naudas vietā), forumi ir pilni ar līdzīgiem stāstiem un tie nav reti. Arī par ME aviokompānijām, diemžēl taisnība, it īpaši ja ņem vērā J/F servisu, ko saņem uz borta. Šādās situācijās savu problēmu es visdrīzāk nodotu kādām no kompānijām, kas to naudu izsit no aviokompānijām pret procentu no atgūtās naudas - kaut vai vienkārši principa pēc.
 
 
  mārtiņš
2019-02-14 13:37:12

runa jau ir par morālo "kompasu", man šķiet, nav būtiski vai tās ir starptautiskas regulas vai iekšējā kārtība. Jorša sašutums būtu pilnīgi saprotams, ja viņš kā lojāls klients būtu pilnīgi tīrs un balts.. bet ja cilvēks pats ir viltnieks, kas izmanto nepilnības kompānijas mārketinga stratēģijā, vai tam ir ētiskas tiesības tā ārdīties, ja kompānija no savas puses mēģina izmantot nepilnības kompensāciju sistēmā? Galu galā, Jorš savu naudu atpakaļ dabūs, kas varbūt pat ar citu kompāniju tā nemaz nenotiktu, bet par tām tukšajām vietām kompānija neko atpakaļ nedabūs.
 
    kaspis29
2019-02-14 14:06:38

Te var izvērst sarunu tālu, bet es saprotu tavu skatu punktu, ja mēs skatāmies tīri no godīguma principa. Var jau arī teikt, ka viņš par biļeti ir samaksājis pat ja viņš viņu neizmanto - kompānija ir izvēlējusies šādu cenu un stratēģijas politiku, kas ļauj šādu iespēju izmantot (tikai nedrīkst apvainoties ja kompānija vairs neļauj ar viņiem lidot)

Es zinu kolēģus, kas piemēram nopērk atgriežamu biznesa klases biļeti, lai varētu iziet drošību/TSA sev patīkamākā terminālī LAX/JFK un tad biļeti atgriež - šeit var tīri no morāles pateikt, ka tas ir nepareizi (tīri teorētiski, man nav nekādu šķēršļu izmantot šādas iespējas, ja tas ir legāli un nerada problēmas nevienam apkārtējam)
 
 
  mārtiņš
2019-02-14 14:27:48

tas man atgādina šo stāstu - https://www.herald.co.zw/man-uses-first-class-air-ticket-to-eat-free-meals/ :)
 
    kaspis29
2019-02-14 14:35:41

Hahaha, tā tik tiešam jau ir tīra zagšana.

Viņiem gan iemesls parasti ir citāds. Dažos terminālos nav TSA Pre-Check/Global Entry līnijas (pazemināta/paātrināta drošības kontrole ASV, ko izsniedz Department of Homeland Security, līdzīgs, bet NAV fast-track), kas nozīmē, ka drošībā varētu jāpavada stundu (vai dažas) ilgāk, viņi īsti neizmanto nevienu no biļetes priekšrocībām.
 
 
  Jorsh
Administrators
2019-02-14 15:10:55*

Mārtiņ, es esmu pilnīgi tīrs un balts! :)))))) Decembrī lidoju līdz galam, līdz VNO. Tad pusi nakti kratījos atpakaļ uz Rīgu. Kad RIXā drošībnieki jautāja english/latviski? Es atbildēju latviski, šie bija pārsteigti - teica, ka nav baigi daudz latviešu, kas lido tranzītā caur Rīgu... :D
Nepilnības mārketingā? Bet viņi takšu tādu sistēmu ir izveidojuši. Man nav joprojām skaidrs, kādēļ biļetes caur Rīgu uz kaut kurieni ir lētākas, nekā vienkārši uz Rīgu, bet nekur (tiešam neesmu atradis) neesmu lasījis aizliegumu, ka man obligāti visi segmenti jānolido (pretējā virziena pirmā segmenta obligātumu esmu FAQ/BUJ redzējis). Ja kur atrodi - priecātos par linku. Tā kā esmu principā visai likumpaklausīgs, nekādā gadījumā nepirktu biļetes uz VNO, ja kaut kur būtu teikts, ka tā nedrīkst. Tu pats man pirms gada teici, ka ir ok un pats tā esi darījis, bet tagad runā par morālo kompasu. Es saprotu, ka Tev vēja virziens kopš tā laika ir mainījies un pats tagad pārstāvi zaļo astu kompāniju, bet come on! :) Un ja man augumā uzbrauktu LH/BT/vienalgkas, mana atbilde būtu vienkārša - parādīet, kur ir rakstīts (moš pats palaidu kļūdas pēc garām) un visu bez ierunām atmaksātu atpakaļ. Par šo es atbildu!
Un varbūt tiešām tas viss izklausās smieklīgi, bet es esmu apvainojies. Ja gribi pats izlasīt melus, varu forumā iemest atbildes vēstules.
 
 
  mārtiņš
2019-02-14 17:30:01

pēc foruma tēmas es sapratu, ka šo shēmu esi izmantojis gan un ne reizi vien.. es nekad neesmu teicis, ka pats esmu balts un pūkains un tik tiešām esmu neieradies un reisiem, bet.. man piemēram, ryanair manu kompeni tā arī neizmaksāja vispār vai pareizāk sakot, vēljoprojām gaida uz IAA, kuri uz manām vēstulēm neatbild, bet lai es tagad gaudotu, ka nu nekad vairāk mūžā ar viņiem nelidošo? pfff.. kad vajadzēs, kur likšos? un kā vēl lidošu.. Bet kā jau teicu, lai Tev veicās ar Tavu boikotu! Nav svarīgi, kur es strādāju, melošanu klientam nekad neatbalstīšu. Intereses pēc iemet gan to vēstuli forumā, gribu redzēt, vai ir iespējams, ka cilvēks vienkārši kļūdījās, vai apzināti batonus sprauda ausīs

 
 
  Jorsh
Administrators
2019-02-14 17:44:27

Jā, izmantoju, jo nekur nav rakstīts, ka nevaru. Ja būs rakstīts - protams, ka nekādā gadījumā neizmantošu. Un es negaudoju. Uzrakstīju savu pieredzi. Tas ir vienkārši princips tagad. Redzēs, gan jau ar laiku pāries... :)
Vēstules PM.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019