Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 133 reizes
Lielais att.: 2 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Boeing 737-36Q
22812. bilde no 23334 bildēm
 
Boeing 737-8JP
 
Nākamā
 
Boeing 737-36Q
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Pirms nosēšānās pilots vairākas reizes apmainījās ar torni ar info, ka šis ir CAT II simulated approach. Kas tas īsti ir par zvēru un kāpēc tikai simulated? Dēļ tā, ka redzamība normāla?

BT36 no Palanga (PLQ)
 
 
Aviokompānija: Air Baltic
Lidmašīna: Boeing 737-36Q Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: YL-BBJ (msn 30333/3117)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2019-02-06 15:51:03
Ievietots: 2019-02-07 06:58:06
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 170 mm
slēdzis: 1/60 s
diafragma: f/20.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Robinson R-44 Raven II
 
 
Fokker 50
 
 
Airbus A330-243
 
 
Airbus A321-231
 
 
Liberty XL-2
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  mārtiņš
2019-02-08 13:11:32

var būt treniņš un var būt reitinga noturēšana - ja tev reizi pusgadā nav sanācis nolidot reālu cat 2, tad jāuztaisa vismaz simulētais, lai noturētu reitingu. No pilotu puses cat 2 lido mazliet savādāk nekā cat 1, ir papildus brīfings, čeklists un čeki, īsti neatminu vai 737 var uzlikt atsevišķi radio un baro minimu, bet uz daša to dara.. no atc puses viņiem vajadzētu cat 2 sensitīvās zonas uz taxi ceļiem turēt sterilas
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019