Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 114 reizes
Lielais att.: 12 reizes
Speciāls krāsojums
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Airbus A220-300
23194. bilde no 23313 bildēm
 
Airbus A220-300
 
Nākamā
 
Airbus A220-300
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Aizvakar izziņots, vakar nofočēts un šodien jau ievietots aviofoto.lv... :) Naktī radās ideja aizskriet medībās... :)

BT208 no Vienna (VIE)

Lidmašīnas nosaukums "Gulbene" nomainīts uz "Tallinn"... :(
 
 
Aviokompānija: Air Baltic
Lidmašīna: Airbus A220-300 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: YL-CSJ (msn 55038)
Lidosta: Tallinn - Lennart Meri (Ulemiste) (TLL / EETN) (kur?)
Valsts: Estonia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2019-06-30 12:07:04
Ievietots: 2019-07-01 00:35:24
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM
mm: 135 mm
slēdzis: 1/400 s
diafragma: f/8.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Fokker 70 (F-28-0070)
 
 
Boeing 737-33A
 
 
Aero L-39C Albatros
 
 
Fokker 100 (F-28-0100)
 
 
Rockwell 690B Turbo Commander
 
 
 
Komentārs:
 
  eliasson
2019-07-01 08:39:38

Gulbeniešiem par to būtu ko teikt :)
 
 
  airfield
2019-07-01 09:14:27

Ha! Es domāju, tālāk būs “Vilnius”. Gulbene kaut kur pēc tam..:) :) ;)
 
 
  eliasson
2019-07-01 09:34:50

Asie igauņu puikas. Bilde, ka var sagriezies.
 
 
  Jorsh
Administrators
2019-07-01 10:07:05

"Varbūt mainīsi savas domas par spoguli?! :) " :D :D :D
 
 
  eliasson
2019-07-01 10:21:02

Es par spoguli nekad slikti neesmu domajis, bt atceros no kuriense vējš pūs :)
 
 
  Jorsh
Administrators
2019-07-01 10:59:06

Saprotams... :) Es gan palieku pie tā, ka asums nav spoguļa/bezspoguļa nopelns, bet gan tieši stikla. Un, kad bezspoguļi būs tik pat ātri (varbūt jau ir, nezinu), kā spoguļi, tikai tad apsvēršu maiņu. Bet vai vajag maz... :) Starp citu, bezspoguļu lietotāji - kā ir ar baterijas drba ilgumu? Vai nav tā, ka tie rij vairāk baču dēļ tā, ka bildi visu laiku jārāda skatu meklētājā vai ekrānā? Es ar savu veco 70D ar vienu baču varu izspiest 3,5k (!) kadrus (labi, dati no 2017. gada Radomas aviošova - varbūt tagad jau cipars pasliktinājies, bet vienalga, imho, iespaidīgi). Vai ar bezspoguli var kaut ko līdzīgu dabūt?
 
 
  eliasson
2019-07-01 11:14:34

Es jau ar, ja runa ir par asumu, saku, ka tas ir optikas nopelns. Bezspogulim ir citas lietas, kas mani piesaistīja, un viena no tām neapgūtas teritorijas izpēte :)
Manā gadījumā ar bateriju ir sliktak, bet jaunajiem šis trūkums ir labots.
 
 
  Janitors
2019-07-01 12:36:44

Asums ir objektīvam. Mazliet vēl no matricas atkarīgs - jaunajiem vairs neliek miglošanas filtru, attiecīgi ir vēl asāka bilde.

Par bačām - viennozīmīgi bezspoguļi rij vairāk. Bet tas nav tikai ekrānu dēļ. Viņiem ir niknāks procesors, kas niknāk kalkulē. Un tā kā bodijs ir mazāks, arī bačas ir mazākas.

Bet to risina ļoti vienkārši - nopērkot sauju ar baterijām :) Zinu, cik absurdi tas sākumā liekas, bet pie tā var vienkārši pierast un nav nekāda stresa. Baterijas maiņa ir 2-3 sekundes. Reizēm gadās mainīt "kaujas laukā", bet baterijas dēļ neesmu zaudējis kadru.

Man galvenā bezspoguļa vērtība (ārpus konkrētā mana iemīļotā Fuji, kam ir tiešās vadības ripas) ir tas, ka tu uzreiz redzi gala ekspozīciju. Nav jāmin vai bilde būs pārgaismota, nedagaismota, kādas būs krāsas utt. Tas ko to tu redzi actiņā vai ekrānā ir tas, kāda būs bilde. Praktiski nav vajadzība pēc uzņemšanas pārbaudīt ekrānā, jo tu jau zini ko redzēji - tas arī būs.
 
 
  eliasson
2019-07-01 14:47:32

Pēdēja rindkopā teiktajam pievienojos n vel varu piebilst, ka var piezoomot bildi lai labak redzi arī asumu detaļās.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019