Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 125 reizes
Lielais att.: 9 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Airbus A319-115
23989. bilde no 24203 bildēm
 
ATR ATR-72-600 (ATR 72-212A)
 
Nākamā
 
Airbus A319-115
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Jauna aviokompānija, lidmašīna un lidosta lapā... :)

Šo mēģināju nomedīt vairākas dienas. Neliela (Ķīnes mērogiem) aviokompānija ar galveno mītni Tibetas autonomajā reģionā. Visi, izņemot 4, galamērķi ir Ķīnā. Samui ir viens no retajiem izņēmumiem.

Koh Samui sala - maza, bet burvīga sala Taizemes līcī. Unikāla lidosta savā ziņā - privāta, pieder aviokompānija Bangkok Airways (nezinu nevienu citu tādu piemēru, ka aviokompānijai piederētu starptautiska lidosta!). Un bez paša Bangkok Airways tur ir sastopamas divas svešas aviokompānijas - šis un Singapūras Silk Airlines.

Reiss TV6005 no Xi'an (XIY)
 
 
Aviokompānija: Tibet Airlines
Lidmašīna: Airbus A319-115 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: B-300W (msn 8287)
Lidosta: Samui (Koh Samui) (USM / VTSM) (kur?)
Valsts: Thailand
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2020-01-27 08:43:52
Ievietots: 2020-02-15 08:33:44
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM
mm: 255 mm
slēdzis: 1/640 s
diafragma: f/5.0
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 777-346/ER
 
 
Boeing 737-8V3
 
 
Boeing 777-3DZ/ER
 
 
Boeing 737-301(SF)
 
 
Boeing E-3A Sentry (707-300)
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
    kaspis29
2020-02-15 14:24:07

London Southend pieder Stobart
 
 
  airfield
2020-02-15 18:29:59*

Jorsh, pēdējā laikā dažas tavas bildes lapā izskatās pārgaismotas.
Es sapratu kā ne vienmēŗ var "izvilkt", kad kadrā tumša apkārtne un balta lidmašīna, vai apgaismota fizelāža un ēna zem spārna, bet tomēr..
 
 
  Jorsh
Administrators
2020-02-16 10:18:46

Hmm, apstrādes procesā nebija, bet tagad, pa jaunam atverot bildi, šķiet ir par gramu gaišāka (bet toč burtiski nedaudz), nekā sākotnēji plānots... parasti tīri mehāniski gaišumu regulēju ar Levels iekš fotošopa, tāpēc kļūdai nevajadzētu būt pārāk izplatītai. Kuras bildes vēl ir par gaišu?
 
 
  airfield
2020-02-16 11:21:45*

Tas gaišums sāka krist acis kkur pēdējā laikā. Un tas notiek uzreiz, “sajūtu līmeni” jau pie pirma skatiena.
Dažas bildes no Taizemes (iespaidīgs B-747 arī - fizelaža pirms spārniem), dažas no Kievas muzeja (piemēram, “Mi-14” helikopters). Tieši bildes ar gaišām lidmašīnām saulē.
Es sastapos ar tādu problēmu bildējot lidmašīnas augsti debesīs - bildē no lidmašīnas paliek tikai baltais pleķis, no kura grūti kko izvilkt pat RAWā. Saku dažos gadījumos “žņaukt” ekspozīciju”, likt korekciju vismaz “-1”.
Tā kā man fotoaparāts nenopietns, nākas ar pēcapstrādi diezgan pamatīgi “mocities”..😊🙃
Ļoti bieži ir grūti sasniegt kompromisu, pat izmantojot “levels”...
 
 
  Jorsh
Administrators
2020-02-16 14:39:17

Hmm, ja tikai pēdējā laikā - nu tad nezinu, pārbaudi savu ekrānu - tās ir ļoti dažādu laiku bildes (IEV muzejs un HKT) - ne tikai bildēšana, bet arī apstrāde. Muzeja bildes ir apstrādātas pirms gada vai pat diviem - ilgi sēdējušas neieliktas - taupīts nebaltai dienai, kad zināmu apstākļu dēļ nespēšu tikt līdz datoram. Un citi, it kā, nav aizrādījuši. Man gan uz datora, ipada un telefona - izskatās vienlīdz labi. Es galīgi neteiktu, ka par gaišu.
 
 
  airfield
2020-02-16 15:09:03

Var būt tā ir vairāk subjektīva lieta, bet ne tik tālu ekrānu vaina. Protams, kā no ekrāna arī daudz kas ir atkarīgs.
Nu un, kā iepriekš teicu, ne vienmēr ir iespējams sabalansēt visu, ja ir liels kontrasts bildēšanas laika. Tāpēc, piemēram, man ne īpaši patīk bildēt, ja ir spilgta saule.
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020