Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 97 reizes
Lielais att.: 9 reizes
Skats: Tuvplāns
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Airbus A320-214
24045. bilde no 24208 bildēm
 
Boeing 737-8LJ
 
Nākamā
 
Airbus A320-214
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Labrīt! :) (skatīt lielu)

Kāds ir tās personas uzdevums iekš lidmašīnas buksēšanas laikā? Tikai ieslēgt beacon un atlaist bremzes? Vai arī ir vēl kas? :)
 
 
Aviokompānija: Aeroflot - Russian Airlines
Lidmašīna: Airbus A320-214 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: VP-BWF (msn 2144)
Lidosta: Moscow - Sheremetyevo (SVO / UUEE) (kur?)
Valsts: Russia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2019-06-05 06:36:06
Ievietots: 2020-03-01 09:30:27
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 210 mm
slēdzis: 1/400 s
diafragma: f/8.0
iso: 160
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 737-58E
 
 
Airbus A330-343
 
 
Antonov An-26
 
 
Yakovlev Yak-28U
 
 
Hawker Beechcraft 390 Premier IA
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  airfield
2020-03-01 11:37:05

:)
 
 
  mārtiņš
2020-03-01 17:58:14

Heh... lielākoties cilvēks kabīnē operē radio un koordinē visu darbošanos. Ir izņēmumi, esmu ievērojis, ka Arlandā TUG operatori runā pa radio. No tehniskās puses, tranporta kategorijas lidmašīnai - nav dzinēji -> nav hidraulikas -> nav bremzes. Roķenei parasti ir akumulators ārkārtas gadījumiem, bet pie standarta vilkšanas tas nebūtu jātērē. Tātad vajag hidrauliku sistēmā. Hidrauliku dabūs no elektriskā stby pumpja. Ja ir APU, tad tas jāslēdz klāt, ja APU nav, tad var no baterijām laist, bet tur jāvēro voltāža, principā 30 minūtes sēdēt uz baterijām būs gana, lai tās vairs nekad nepieceltos un uz daša šāda kļūda kompānijai maksās ap 60k, džetiem gan jau vairāk. Arvienvārdsakot, tam cilvēkam tur kabīnē atbildība gana liela un sistēmas ir jāzin. Tas pats APU pēc būtības ir dzinējs, ir jāzin kā rīkoties, kad tas aizdegās, kā koordinēt glābšanu utt. Par šo konkrēto operatoru runājot, gan jau towbāra nokrakšķēšana viņu pamodinās :)
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020