Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 171 reizes
Lielais att.: 9 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
24058. bilde no 24434 bildēm
 
Boeing 737-8JP
 
Nākamā
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Visi CS300/A220 lēnām pārkrāsojas uz jauno krāsojumu... Vai kāds zinās pateikt, vai Q400 arī plānotas tādas izmaiņas? Mārtiņ? :)

Reiss BT653 uz London (LGW)
 
 
Aviokompānija: Air Baltic
Lidmašīna: Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11) Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: YL-CSG (msn 55009)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2020-03-01 16:06:01
Ievietots: 2020-03-03 06:48:33
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM
mm: 278 mm
slēdzis: 1/1000 s
diafragma: f/5.0
iso: 100
Šis attēls ir vai arī ir bijis mēneša attēla statusā... :)
Šis attēls ir vai arī ir bijis nedēļas attēla statusā... :)
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A330-343
 
 
Boeing 737-36Q
 
 
Bombardier CRJ-701ER (CL-600-2C10)
 
 
Boeing 737-7Q8
 
 
Cessna 525A Citation CJ2+
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
 
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
 
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
 
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
 
 
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  mārtiņš
2020-03-03 08:56:50

Q400 paliek vecais krāsojums, vienīgi kur vēl bija sudrabotie dzinēji, tie visi nu jau pārkrāsoti zaļi
 
 
  Jorsh
Administrators
2020-03-03 19:34:40

Paldies par info! :) Viss skaidrs! :) Viss gan var manīties kaut kad, ne? Cik ilgi plānots vēl ekspluatēt Q400?
 
 
  mārtiņš
2020-03-04 15:43:14

Nu, ja nemaldos, visi tikko kā ir svaigi pārkrāsoti, viens pēc otra tika dzīti uz Norviču, UK, diez vai vēlreiz krāsos. Līze beidzās 2023. Gada beigās, bet viņi jāatdod ar svaigiem C-čekiem, kas arī nu pat visiem ir uztaisīti. Dašs mums ar vienu c-čeku var izvilkt apmēram 3, max 4 gadus, tātad pirmajiem vajadzētu sākt doties prom ap 22. Gadu sākumu vai beigām, atkarībā no tā cik ļoti viņiem iznāks lidot. Uztaisīt 22. Gadā vēl vienu c-čeku sēriju un likt viņus mierā jau pēc gada ir ekonomiski neizdevīgi. Tāds ir tas oficiālais plāns. Bet, kā vienmēr, dzīvē var gadīties visādi, ja kādam zināma kaut kāda cita informācija varat droši ar to dalīties, vēlams bez apsaukāšanās
 
 
  Orix
2020-03-04 19:13:10*

Es domāju, ka diez vai tik ātri tas viss notiks. Nez vai ir izdevīgi dzenāt CS uz PLQ, LEP utt. Ja nu vienīgi tos maršrutus kolope ciet. Ir dažādas versijas, bet publiski neizteikšos. Kā arī šodien plāns ir viens, bet rīt tas jau var mainīties... Will see.
 
 
  mārtiņš
2020-03-04 20:36:39

uz PLQ jau tagad bieži vien uzliek 737/a220 jo tā ir izdevīgāk, pakši nereti tuvojas simtam, arī Liepāja aug griezdamies, tur lielākais limits ir pats terminālis, jo virs 50 pakšiem tur īsti nav vietas, tākā maršruts dzīvo, bet vai bt viņu turpinās izpildit, vai teiksim airbusu ērā paņemt talkā kādu nordica ATR vai ko tādu, redzēsim, bet tie īsie maršruti nav iemesls, lai uzturētu floti, kas izmaksā dārgi
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020