Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 639 reizes
Lielais att.: 8 reizes
Skats: Tuvplāns
Apakšmape: Šaurfizelāžas lidmašīnas
Jaunums lapā!
 
Tupolev Tu-144D
4765. bilde no 23471 bildēm
 
AgustaWestland AW-109E Power Elite
 
Nākamā
 
Tupolev Tu-144D
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda airfield
 
Aviokompānija: Aeroflot
Lidmašīna: Tupolev Tu-144D Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: CCCP-77115 (msn 09-1)
Lidosta: Moscow - Zhukovsky (Ramenskoye) (UUBW) (kur?)
Valsts: Russia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2009-08-22 12:55:57
Ievietots: 2009-11-07 12:29:22
Objektīvs: standarta
mm: mm
slēdzis: s
diafragma: f/
iso:
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 737-78J
 
 
Boeing 737-36Q
 
 
Sud SE-210 Caravelle III
 
 
Boeing 737-31S
 
 
McDonnell Douglas DC-10-30
 
 
 
Komentārs:
 
  Mike_November
2009-11-07 14:12:11

nu tak jau eksponāts?!?!
 
 
  airfield
2009-11-07 17:09:08

Eksponāts iespaidīgs. Un ļoti skaists. Kopskaitā četrus tādus redzēju (+2 Concorde). Žēl, ka tikai uz zemes.
 
 
  Sanchous
2009-11-07 17:41:02

Nezkāpēc virzienstūre nav nobloķēta.
 
 
  Mike_November
2009-11-07 18:03:41

a šamie arī tēmēja uz supersonic titulu?
 
 
  Sanchous
2009-11-07 18:13:17

Vini ne tikai temmēja, bet arī bija (un ir) supersonic lidmašīnas. Kādu brīdi pat lidoja regulārajos reisos Maskava-Taškenta.
 
 
  mrpresident
2009-11-07 20:36:06

Ja tik ne ta Parizes avarija...
 
 
  airfield
2009-11-07 21:10:25

Vienu izmantoja vēl 90-s pētnieciskos nolūkos pēc amerikāņu pasūtījuma. Tagad arī atrodas Žukovskā.
 
 
  JurijsD
2009-11-07 21:29:41

Sanchous. Tu-144 lidoja reisos Maskava - Alma-ata. ;) Bet ekspluatācijas beigas paskaidroja ar to, ka esot pārāk liels degvielas patēriņš (parastajiem mirstīgajiem). Zināma taisnība tajā bija. Bet skarbā realitāte - supersoniki netika novērtēti civilajā aviācijā.
 
 
  airfield
2009-11-07 23:36:27

Vispār stāsts par Tu-144 ir garš...
 
 
  mrpresident
2009-11-07 23:52:28

Man liekas, ka vines no paradoksalakajiem faktiem ir tas, ka lidojums ar Tu-144 maksaja tikpat cik ar jebkuru citu Aeroflot lidmashinu taja pasha marshruta! Planveida ekonomika.... :)
 
 
  ZG
2009-11-08 23:41:32

Baigais monstrs :)
 
 
  airfield
2009-11-10 22:41:40

www.testpilots.ru/club/tu144/index.htm
 
 
  Tibbsy
2009-11-17 21:18:26

Pusdzīva lapsene
 
 
  Big.Aris
2014-04-12 00:43:30

Skaists jau tas dampis bija, un projektam arī nebija ne vainas, ja vien tas nebūtu ticis politizēts un muļļāts pa birokrātijas labirintiem.Un padomijā šim kuģim pat nebija īsti, kur lidot.Pēc dažiem reisiem Maskava- Alma-Ata esot dzīvnieki un putni sākuši mirt pēc skaņas barjeras pārsniegšanas blīkšķiem.
Mrpresident- atceros Maskavas reisu sarakstu, kur Tu-144 reiss bija 1x nedēļā, un tas maksāja par 21 rubli vairāk.Ja nekļūdos, 62 un 83,70 rbļ.
Kaut kad pavisam sen Domodedovas lidostā redzēju šos stāvam no Il-62 loga, uz skrejceļu stūrjot.
 
 
  Big.Aris
2014-04-12 00:50:04

Katastrofu jau Tu-144 pieredzēja ne tikai Leburžē gaisa parādē.(Viss sliecas uz versiju, ka no Maskavas uz pilotiem tika sūtītas "instrukcijas", ka TU-144S OBLIGĀTI ir jāpārtrumpo Concorde, kas arī bija iemesls lidmašīnas pilotēšanai absurdā režīmā).Arī Tu-144D savā izmēģinājuma lidojumā nogāzās, nogalinot 2us no apkalpes.Un vēl vienam Tu-144D, lidojot virsskaņas ātrumā, 2 no 4 dzinējiem avarēja, tomēr piloti veiksmīgi nosēdināja laineri.
 
 
  airfield
2014-04-12 09:01:53*

Par trešo avāriju nezināju...
 
 
  POGA
2014-07-02 20:11:22

viņš pēc tāda padevīga sētas kranča izskatās.. :))
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019