Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 607 reizes
Lielais att.: 6 reizes
Skats: Detaļa (dzinējs u.tml.)
 
Ilyushin Il-18
4924. bilde no 24729 bildēm
 
Airbus A340-311
 
Nākamā
 
Ilyushin Il-18
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Friidis
Autora komentārs:
 
Dzinēja nomaiņa Rumbulas lidostas reglamentu cehā.
 
 
Aviokompānija: Aeroflot
Lidmašīna: Ilyushin Il-18 Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: CCCP-75885 (msn 183006203)
Lidosta: Riga - Rumbula (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Vēsturiskas lidmašīnas
Bildēts: 1974-10-01 12:00:01
Ievietots: 2009-12-08 01:34:23
Objektīvs: "Standarta"
mm: 50 mm
slēdzis: 30 s
diafragma: f/5,6
iso: 130
 
Citi šī autora attēli:
 
Ilyushin Il-18
 
 
-
 
 
-
 
 
Mil Mi-17-1V
 
 
Cessna 172N Skyhawk 100 II
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
 
Ilyushin Il-18
 
 
Ilyushin Il-18
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  Ernests
2009-12-08 10:40:25

wauwawiwa!
 
 
  Sanchous
2009-12-08 10:43:16

Nu ko varu pateikt. Nav nemaz tik daudz kas mainījies pa šo laiku =)
 
 
  Sanchous
2009-12-08 10:43:48

Tādas trepes točna vēl var atrast lidostā.
 
 
  BTSKY
2009-12-08 10:50:08

Tikai tagad neviens apkopi uz perona nesauc par cehu :)
 
 
  Friidis
2009-12-08 16:03:42

BTSKY- nezsinu, kā tagad , bet toreiz (1974.g) toreiz bija operatīvās apkopes apakšvienība, kas apkalpoja tekošos reisus un reglamentu "cehs" kas veica reglamentu apkopi pēc nolidotajām stundām, kā arī lielo agregātu (dzinēju utml) maiņu. Ko darīt- angāru toreiz nebija, visus darbus darīja zem klajas debess. Nosaukums "cehs" bija tīri administratīvi nosacīts. Reāli tas bija nākošais lielais placis no tagadējā "Start" veikala uz centra pusi.
 
    delictados
2010-02-17 11:53:25

5
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2020