Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Šo bildi pieņēma airliners.net
Attēls skatīts: 501 reizes
Lielais att.: 5 reizes
Ārkārtas gadījums
Skats: Kopskats
Apakšmape: Reģionālās lidmašīnas
 
Fokker 100 (F-28-0100)
6118. bilde no 22950 bildēm
 
Fokker 100 (F-28-0100)
 
Nākamā
 
Fokker 100 (F-28-0100)
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda Jorsh
Autora komentārs:
 
Emergency landings! Pilots ziņoja par problēmām ar šasiju. Konkrēti minēja priekšējo. Bet nekādu low-passu virs torņa netaisīja, lai no zemes pārliecinātos, kas tad tur notiek. Uzreiz sēdās. Vizuāli bija redzams, ka aizmigurējiem riteņiem tie vāki atkārušies un, kad pieskārās pie zemes, tie vilkās pa zemi. Uz skrējceļa piebremzēja un ziņoja, ka priekšejais ritenis neklausa, tb. pagriezties nevar. Bet galu galā izdevās nogriezties no skrejceļa uz Taxiway Golf. Tas tad tur palika slēgts vēl vismaz stundu. Tā lūk!
P.S. Bremzējot reverss netika lietots. Nez, kāpēc?
 
 
Aviokompānija: Blue Line
Lidmašīna: Fokker 100 (F-28-0100) Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: F-GNLG (msn 11363)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Pasažieru lidmašīnas
Bildēts: 2010-05-21 16:29:29
Ievietots: 2010-05-21 18:10:09
Objektīvs: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
mm: 260 mm
slēdzis: 1/800 s
diafragma: f/5.6
iso: 100
 
Citi šī autora attēli:
 
Airbus A319-114
 
 
ATR ATR-72-500 (ATR-72-212A)
 
 
Boeing 757-204
 
 
Let L-410UVP Turbolet
 
 
Bombardier DHC-8-402 Q400
 
 
 
Komentārs:
 
  AlekS
2010-05-21 18:32:49

Labi,ka viss ir beidzies laimīgi.
 
 
  AlekS
2010-05-21 18:54:02

Vispār F100 Landing Gears ir bēdīgi slaveni, es pat teiktu "nolādēti". Pēc aviation-safety.net datiem no 26 nopietniem incidentiem,ieskaitot haijackingus un tml. 13!(50%; katrs otrais) ir saistīti ar "kājam".
 
 
  Jorsh
Administrators
2010-05-21 19:15:59

Re ko jau raksta: http://www.avherald.com/h?article=42bcdb43&opt=257
It kā hidraulikas problēmas. Kur gan viņi to info rauj tik ātri?
 
 
  mārtiņš
2010-05-21 19:37:19

nu pilnīgi nevaru sagaidīt tvnetā milzīgu virsrakstu "AVĀRIJA AIRBALTIC LIDMAŠĪNAI" + mello tūkstoti ar komentāriem par Flika algu, Šleseru un kāpēc biezpiens kļuvis dārgāks
 
 
  AlekS
2010-05-21 20:01:57

+1 Mārtiņ, bet šoreiz viņi iztika bez histerikas. Acīmredzot nav bijuši spējigi līdz galam saprast, kāds sakars ir Blue Line ar airBalticu. http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/331871-lidosta_riga_izsludinata_un_atcelta_trauksme
 
 
  Sanchous
2010-05-21 21:04:01

Tad lūk kāpēc šodien ap lidostu tik daudz sirēnas skanēja.
 
 
  ulf
2010-05-22 11:17:32

Labi, ka viss laimīgi.
Jorsh, ja nebija hidraulikas, tad skaidrs, kāpēc nelietoja reversu.
 
 
  erv
2010-05-22 11:20:10

Tieši tā. Vairumam lidaparātu reverss darbojas čerez hidrauliku, maz ko zinu par F100, bet domājams ka tāpat vien i'.
 
 
  erv
2010-05-22 11:20:36

Plus, mums tak ir garš skrejceļš mūsdienās :)
 
 
  Jorsh
Administrators
2010-05-22 12:13:01

Droši vien nebija tikai daļa hidraulikas (viena no divām/trim sistēmām atsprāga), jo flapi un spoileri lietoti tika. Un stipri šaubos, ka pilotiem ar stūri vajadzēja lauzties kā ar bulli... :)
 
 
  Cawka
2010-05-22 14:35:11

Вероятно на снижении/заходе они получили сигнализацию HYD SYS 1 LO P. А первая гидросистема питает большую часть потребителей, шасси и реверс в том числе. Шасси выпускали засчет резервной системы (управление носовой стойкой в этом случае отключается), закрылки тоже резервным электроприводом, а для работы спойлеров в таких случаях стоит аккумулятор, давления которого хватит на один цикл поднять-опустить.
 
 
  odze
2010-05-24 13:02:02

Ja jau reiz ar hidrauliku tad Reversu mos neizmantoja tapec,ka to pielietojot,tiek noslogota priekseja kaja! (ta varetu but? )
 
 
  Rimuzis
2010-05-25 23:20:06

Domāju un pat esmu pārliecināts,ka reversu neizmantoja lai ar dzinēju "tjagu" noturētu taisnvirziena kustību uz skrejceļa,pēcāk arī ar "tjagas"palīdzību norulēt no tā,ja vienā no sistēmām pazuda hidraulika un ja tā ir sistēma kur ir šasijas,"stīrings"utt.tad arī "stīrings inop"ko arī attēls uzskatāmi nodod,neaiztaisītas MLG durtiņa,tas tā plašos jēdzienos un nekas briesmīgs...
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019