Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
 
 
 
Attēls skatīts: 460 reizes
Lielais att.: 2 reizes
Skats: Kopskats
Apakšmape: VIP lidmašīna
Jaunums lapā!
 
Embraer 175LR (ERJ-170-200LR)
7474. bilde no 25005 bildēm
 
ATR ATR-42-500
 
Nākamā
 
Embraer 175LR (ERJ-170-200LR)
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda wesT
Autora komentārs:
 
Ja esmu pareizi sapratis tad shitais pashlaik tiek izmantots nokritushaa tupoleva vietaa...
 
 
Aviokompānija: Poland - Government
Lidmašīna: Embraer 175LR (ERJ-170-200LR) Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: SP-LIG (msn 17000283)
Lidosta: Warsaw - Okecie / Frederic Chopin (WAW / EPWA) (kur?)
Valsts: Poland
Mape: Militārās lidmašīnas
Bildēts: 2010-11-02 15:17:05
Ievietots: 2010-11-27 20:40:53
Objektīvs: Canon EF 100-400/4.5-5.6L USM IS
mm: 400/1 mm
slēdzis: 1/320 s
diafragma: f/10/1
iso: 400
 
Citi šī autora attēli:
 
Boeing 757-2B7
 
 
Gulfstream Aerospace G200
 
 
Airbus A320-232
 
 
Tupolev Tu-154M
 
 
Boeing 737-330
 
 
Citi šīs lidmašīnas attēli:
 
Embraer 175LR (ERJ-170-200LR)
 
 
Embraer 175LR (ERJ-170-200LR)
 
 
[Ieteikt dzēšanai]
 
Komentārs:
 
  ZOSiS
2010-11-27 21:11:06

Nē, nav sakarības. Viņiem arī SP-LIH tāds pats.
 
 
  Jorsh
Administrators
2010-11-27 21:44:35

airframes.org saka, ka opertors ir "[LO] LOT Polish Airlines". Hmm, ka tā?
 
 
  Jorsh
Administrators
2010-11-27 21:45:09

Ā, reko saka airlineros: "Leased from LOT Polish Airlines, as the replacement of Tu-154M, that crashed near Smolensk on 10 of April."
 
 
  ZOSiS
2010-11-27 22:30:57

Ir divu gadu līzings starp LOT un Rzeczpospolita Polska Ministry of Defence, ka viņi atdos tie divi borti, jo LOTam ir pasūtīti vēl divi E75 plus opcions uz 12 štukām. Viņi bija vienojušies vēl 2009. gada, tā kā sakarības nav.
 
    kaspis29
2012-02-08 21:43:49

Vispār tās lidmašīnas tika dotas ar domu aizstāt to Tušku un Yakus, LOT's jau tās lidmašīnas piedāvāja gadus pirms avaŗijas, bet Polijas valdība neuzdrīkstējās, jo kā tad tā tautai krīze un viņiem būs jaunas lidmašīnas (pretēji mūsu valdības ideoloģijai par tēriņiem), viņi ateicās, un sekoja ne tik labs rezultāts, operators ir un būs LOT, kopš mēnesi atpakaļ, EuroLot, kas tagad ir neatkarīgs uzņēmums, ar LOT (EuroLOT) apkalpēm maintainance (kas tagad arī ir neatkarīgs uzņēmums) utt. pretēji esošajai tuškai un yakiem. Ar laiku Embas ņems atpakaļ, visdrīzāk tad, kad tiks saņemti jaunie Gulfstriemi, tuška tiek turēta tikai ar mērķi, ja tiek veikta vizīte pāri okeānam, ko loģiski E nevar veikt, bet jauniegūtie G varēs, protams, LOT's ir piedāvājis arī savus 767, bet atkal tikka atteikts...
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2021