|
|
|
|
ZOSiS
2010-11-27 21:11:06
Nē, nav sakarības. Viņiem arī SP-LIH tāds pats. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jorsh
Administrators
2010-11-27 21:44:35
airframes.org saka, ka opertors ir "[LO] LOT Polish Airlines". Hmm, ka tā? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jorsh
Administrators
2010-11-27 21:45:09
Ā, reko saka airlineros: "Leased from LOT Polish Airlines, as the replacement of Tu-154M, that crashed near Smolensk on 10 of April." |
|
|
|
|
|
|
|
|
ZOSiS
2010-11-27 22:30:57
Ir divu gadu līzings starp LOT un Rzeczpospolita Polska Ministry of Defence, ka viņi atdos tie divi borti, jo LOTam ir pasūtīti vēl divi E75 plus opcions uz 12 štukām. Viņi bija vienojušies vēl 2009. gada, tā kā sakarības nav. |
|
|
|
|
|
|
|
|
kaspis29
2012-02-08 21:43:49
Vispār tās lidmašīnas tika dotas ar domu aizstāt to Tušku un Yakus, LOT's jau tās lidmašīnas piedāvāja gadus pirms avaŗijas, bet Polijas valdība neuzdrīkstējās, jo kā tad tā tautai krīze un viņiem būs jaunas lidmašīnas (pretēji mūsu valdības ideoloģijai par tēriņiem), viņi ateicās, un sekoja ne tik labs rezultāts, operators ir un būs LOT, kopš mēnesi atpakaļ, EuroLot, kas tagad ir neatkarīgs uzņēmums, ar LOT (EuroLOT) apkalpēm maintainance (kas tagad arī ir neatkarīgs uzņēmums) utt. pretēji esošajai tuškai un yakiem. Ar laiku Embas ņems atpakaļ, visdrīzāk tad, kad tiks saņemti jaunie Gulfstriemi, tuška tiek turēta tikai ar mērķi, ja tiek veikta vizīte pāri okeānam, ko loģiski E nevar veikt, bet jauniegūtie G varēs, protams, LOT's ir piedāvājis arī savus 767, bet atkal tikka atteikts... |
|
|
|
|
|