Izvēlne:
foto albuma sākums
Parādīt aviokompānijas
Parādīt lidmašīnas


Mapes:
Pasažieru lidmašīnas
Privātās lidmašīnas
Kravas lidmašīnas
Militārās lidmašīnas
Vēsturiskas lidmašīnas
Helikopteri
Lidostas
Avio māksla
Avio humors
Aerofoto
Cits

 
Attēls skatīts: 598 reizes
Lielais att.: 8 reizes
Skats: Tuvplāns
 
Ilyushin Il-76T
7985. bilde no 23509 bildēm
 
Boeing 737-522
 
Nākamā
 
Ilyushin Il-76T
 

Lielāka izmēra attēls ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem.
 
 
Iepriekšējā
 


Autors: valoda mārtiņš
Autora komentārs:
 
Nikon F80 + Kodak tmax 400
 
 
Aviokompānija: Inversija
Lidmašīna: Ilyushin Il-76T Lidmašīnas tips
Reģistrācijas numurs: YL-LAK (msn 0003424707)
Lidosta: Riga - International (RIX / EVRA) (kur?)
Valsts: Latvia
Mape: Kravas lidmašīnas
Bildēts: 2011-03-29 ~10.30
Ievietots: 2011-04-13 00:21:02
Objektīvs: Nikkor AF 50mm f1,8
mm: 50 mm
slēdzis: ~1/1000 s
diafragma: f/8
iso: 400
 
Citi šī autora attēli:
 
Bombardier Challenger 605 (CL-600-2B16)
 
 
Airbus A320-251N
 
 
Airbus A330-243
 
 
Boeing 737-8AS
 
 
Airbus A320-214
 
 
 
Komentārs:
 
  eliasson
2011-04-14 04:52:35

Laika mašīna.
 
 
  plencis
2013-01-28 12:57:14

http://russianplanes.net/regs/YL-LAK
Šķērmīga sametās....šitais vairs nelidos!!!
 
 
  Orix
2013-01-28 13:50:11

Sirds sažņaudzas no šādiem skatiem...
 
 
  mārtiņš
2013-01-28 23:07:40

eh, es nesaprotu... kāda jēga to bija sagriezt? vai tad muzeju trūkst, kuri būtu priecīgi pretī paņemt? Cik tad tas bleķis maksā...
 
 
  Sanchous
2013-01-28 23:13:17

Zini cik tur iekšā krāsaino metālu un dārgmetālu? Maksā diezgan. Aviācijas entuziāstu mūsu dienās ir palicis ļoti maz. Biznesmeņi vien staigā visapkārt.
 
 
  JurijsD
2013-01-29 02:12:37

Biznesmeņi, ne biznesmeņi. Pieņemu, ka arī viņiem tā nebija viegla izvēle. Nebija nekāda lielā kompānija.

Mēs jau sīkumus nezinām.
 
 
  Orix
2013-01-29 07:57:40

Nebūtu palikuši bez licences, tad droši vēl šodien veiktu kravu pārvadājumus.... bet nu aviācijā ir tā... ka ja rakstīts, ka var tikai kravu pārvadāt, tad tikai kravu un neko citu.
 
 
  didzis.zukovs
2013-01-29 09:52:30

ja nemaldos,tad vinjiem pat bij vel esoshi liigumi par parvadajumiem.
 
 
  mārtiņš
2013-01-31 00:00:37

Sanchous, var jau būt, ka esmu dumjš un galīgi neko nesaprotu, bet ir kaut kādi faktori, kas man liek domāt, ka tas viss sagriezts ir viena mega polša vērtē. Liepājas metalurgs nav vienīgais, kas iet pa burbuli. Mūsdienās bleķi nevienam vairs nevajag, tagad visur ir kompozīti, plastikas utt.. tur, kur agrāk lietoja zeltus un platīnus instrumentiem, tur tagad nāk datori ar saviem sintētiskajiem pusvadītājiem. Arizona taču ir pilna ar lidmašīnu stāvlaukumiem, ja jau tie šroti tik vērtīgi, tad taču sen būtu sagriezti?
 
 
  Orix
2013-01-31 09:06:54

Man liekas, ka tie vraki, kas stāv Arizonas tuksnesī ir karkass ar apšuvumu. Visa pravodka un instrumenti no turienes ir izņemti. Tādā vienā ir kaudze vara un ir arī zelts, ko lieto kontaktu savienojumu vietās... neviens jau nav muļķis un tāpat neatstās tos tuksnesī. Ja jau no vecajiem datoriem pārstrādes procesā tiek iegūts zelts, tad no lidmašīnas vēl jo vairāk, jo tā tur ir vairāk. Un nesaki vis... durals arī tiek pārstrādāts un pēctam skaties, ka nebrauc mašīnā, kuras detaļas ir no kādas lidmašīnas:)
 
 
  Jorsh
Administrators
2013-01-31 10:17:59

Kaut kur dzirdēju, ka lidmašīnas pārvēršas par colas bundziņām... :)
 
 
  Attēlus komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
 
 
© aviofoto.lv by Jorsh · 2008 - 2019